18 Şubat 2013

Bilgisayar konforunda ön sıra keyfi

YAZI: BEDİZ YILDIRIM

2011'de Burberry, defilede kıyafetler podyuma çıkmadan önce Twitter'dan paylaşmış, Jonathan Saunders Motilo ile anlaşıp, tüketicilere önden sipariş imkanı tanımıştı. ModaOperandi ise bir süredir bunu bir adım daha öteye taşıyarak kullanıcılara defile sırasında gerçek zamanlı alışveriş imkanı sunuyor. Vogue Amerika'nın da ModaOperandi ile bir birlikteliği mevcut.

 

 

Topshop & Google iş birliği ise teknoloji ve moda kesişimini çok daha ileri bir boyuta taşıyor. Topshop Unique  2013-2014 Sonbahar/Kış defilesi markanın Youtube kanalı üzerinden, kendi sitesinden ve Google+  hesabı üzerinden canlı yayınlandı.

Canlı yayının yanı sıra Cara Delevingne ve Jourdan Dunn'ın üzerine yerleştirilen HD mikro kameralarla yapılan yayınlar sayesinde defile modellerin gözünden de deneyimlendi.


Google Hang Out ile insanlar moda editörleri ve tasarımcılarla defile hakkında sohbet edebildi. Aplikasyonları da tüketicilerin still yaratırken markanın satın almacılarından destek almasını sağladı. Cara ve Jordan, Rosie Tapner'ı da yanına alarak Harlem Shake yapmayı da ihmal etmedi.

ETİKETLER: CARA DELEVİNGNE , GOOGLE , HARLEM SHAKE , YOUTUBE