Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Bilgi bombardımanı ve benzeri tüm uyarıcılar, dünyayı daha da gürültülü bir yer haline getirdi. Görsel zenginliğiyle meşhur Selfridges, yeni yılı mağazalarına sessizlik getirerek kutluyor. Sessizlik; görsel, işitsel ve ruhsal anlamda tüketiciyle buluşacak.
Bu konsepte uygun olarak Levi's 501 ve Crème De La Mer gibi markalar yeniden konumlandırıldı. Bu proje Harry Gordon Selfridge'in 1909 yılındaki hayaliydi.
Minimalist tasarım kulaklıklar ve sakinlik dolu bir alan olan bir sessizlik odası da oluşturulmuş. Herşeyin hızlıca aktığı dünyada huzur ve dengeyi sağlamak için. Bu alanlara cep telefonu ya da herhangi başka bir dijital cihaz sokulmuyor hatta ayakkabılar bile çıkartılıyor. Uyarıcıların etkisinden uzak zamanlar için güzel bir çözüm. Sadece ruh için değili kafa ve vücut için de bu konsepte özel menüler mağazanın restoranında sunulacak.