Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
TikTok, Amerika’da TikTok Kitchen markasıyla, viral olan lezzetlerin yenilebileceği restoranlar açacağını duyurdu.
Dalgano kahve, fırında makarna, belki de şekersiz, masum kurabiyeler… Bu saydıklarımızdan en az birini bu sene TikTok sayesinde görmüş, tarifleri denemiş veya birileriyle paylaştıysanız yalnız değilsiniz.
TikTok çok uzun zamandır sosyal medya trendlerini belirliyor; hiç tahmin etmediğimiz şeyleri bir anda gündemimize getirerek, rutinimiz haline dönüştürüyor. Bunların en başında da TikTok kullanıcılarının denediği ve paylaştığı yemek tarifleri geliyor. Şirket, milyonlarca kullanıcının bu trende uyum sağlamasından hareketle yeni bir adım atıyor.
TikTok, TikTok Kitchen markasıyla viral olan yemekleri servis edeceği restoranlar açıyor. Amerika Birleşik Devletleri’nde başlayacak uygulamayla ilk etapta Mart ayında 300 TikTok mağazası açarak yola çıkacak. TikTok’un yılsonu hedefi 1.000 restorana ulaşmak. Şirket, TikTok Kitchen restoranlarındaki yemekleri, ABD’li online teslimat firması Grubhub ve Virtual Dining Concept ile ortaklık kurarak müşterilere ulaştırılacak.
Menüde 2021 yılında viral olan pişmiş beyaz peynir ilk sırada yer alacak. Ayrıca yine viral tarifler arasında yer alan makarna, hamburger ve makarna cipsi de menünün diğer lezzetleri arasında. Ayrıca mekânlardaki menülerin, her üç ayda bir, viral olmaya başlayan yeni yemeklerle güncelleneceği de açıklandı.
TikTok trend belirlemeye ve kullanıcılarına sürprizler yapmaya devam edecek gibi görünüyor. Bir sonraki hamle ne olacak, bekleyip göreceğiz. Ancak bu süre içinde restoranlara ulaşma şansı olmayan kullanıcıların tarifleri denemeye devam edeceklerine de neredeyse eminiz.