Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Clubhouse'dan kulaklarınızı ayırabildiyseniz sizi TikTok'un yeni rakibi Clapper ile tanıştıralım.
Fotoğraf: Paul won Jeong
Clubhouse'dan kulaklarınızı ayırabildiyseniz sizi TikTok'un yeni rakibi Clapper ile tanıştıralım.
Kullanıcıların TikTok'a benzettikleri ve hızla büyüyen bu yeni sosyal medya platformu kısa videolar sayesinde son trendlerin ve gerçek hayattan anların paylaşılmasına olanak tanıyor. Uygulamanın açıklamasına göre, 'kullanımı ücretsiz, reklamsız ve sadece gerçek hayatlarla ilgili.'
Uygulama, kullanıcıları kendi takiplerini oluşturmaya ve bir 'fikir lideri' olmaya teşvik ederken ve fikirlerini basitçe ifade etmelerine kendiyle benzer şekilde düşünen kitlelere erişmeye imkan tanıyor. Konum özelliğini kullanarak çevrenizdeki kişileri görmenizi mümkün kılarken kitlelere eşitlikçi bir yaklaşımla fırsat veren bir algoritma kullanıyor.
Uygulamanın geliştiricileri; "Kısa video formatı bize hitap ediyor. Bazıları clapper'ı daha politik bir TikTok alternatifi olarak nitelendirdi, ancak gerçek şu ki kullanıcılarımız çok çeşitli konularda ilginç ve düşündürücü videolar yapıyor" diyerek bu yeni sosyal medya platformunun yaklaşımı konusunda bilgi verdi.
Clapper'ın CEO'su Edison Chen ise "Clapper'da kendinizi kendiniz gibi hissedebilirsiniz. Muhtemelen, özgün benliğinizi, inançlarınızı, görüşlerinizi ve gerçek yaşamınızı ifade etmek istiyorsunuz. Clapper'da duyulabilir, görülebilir ve değerli olabilirsiniz."