02 Eylül 2015

Daha Fit Bir Vücut için Egzersizler

 

Üst Bölge Egzersizleri

Vücut egzersizlerimize üst vücudu çalıştırarak başlayalım. Duruşumuzu en doğru gösteren ve bizi temsil eden bölgemiz üst bölgemizdir. Omuzlarımızın iriliği, kollarımızın sıkılığı ve sırtımızın dikliği duruşumuzu oluşturan unsurlardır. Üst bölgeni hızlıca toparlayarak şekillendirmek yaptığın egzersizlere bağlıdır. Videoda hazırladığım egzersiz serisinin detaylarına göz atarak daha güçlü ve fit bir üst bölge oluşturmak senin elinde!

Egzersizler:

4 set 12 tekrar her set arası 1 dk dinlenme

Hip Abd. + Front Lunge

Push Up

Jump Squat

In & Out

Reverse Lunge

 

Karın Bölgesi Egzersizleri 

Bel çevresini inceltmek ve düz bir karına sahip olmak istemenin iki önemli sebebi vardır. İlk neden kadınların sosyal hayatlarında kendilerini daha çekici hissetmek ve öz güvenlerini geliştirmek amacı ile kilo vermek istemelerine dayanır. Daha sıkı ve fit bir karın tüm yaz boyunca ince kıyafetleri gönül rahatlığıyla giymeye olanak sağlar. Fakat, daha da önemli bir neden ise, zaman içerisinde hızla artan bel ağrısı ve sakatlık oranlarıdır.Yaşlanma ile gelen olası bel rahatsızlıklarını önlemenin ilk yolu daha ince ve düz bir karından geçer.Öyleyse siz de şimdiden geleceğe yatırım yapın ve detaylarını yazının altında paylaştığım egzersiz programını uygulamaya hemen başlayın.

 

Egzersizler:

4 set 15 tekrar her set arası 1 dakika dinlenme

Back Extension

Crunch

Leg Raise 

Russian Twist

Plank

 

 

ETİKETLER: AYŞE TOLGA , SAĞLIK , EGZERSİZ