Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Cartier, kendisiyle özdeşleşen Panter figürünü, dünya çapında dikkat çeken bir açık hava kampanyasıyla onurlandırıyor.
Güç, çekicilik ve karakterle özdeşleşen Panter, 1 Eylül'de Tokyo'nun Shibuya bölgesinde ve 3 Eylül'de Las Vegas’ta düzenlenen kinetik gösterilerle sahneye çıktı. Marka, bu gösterilerle Panter figürüne olan bağlılığını ihtişamlı bir şekilde ortaya koydu.
Panter, kampanyanın kalbinde yer alan dijital ve fiziksel sanat yerleştirmeleriyle izleyicilere sürükleyici bir deneyim sunuyor. Las Vegas’taki Sphere’de 3 boyutlu Panter, 53.883 m²’lik dev ekranın içinde hayat bulurken, Tokyo’daki Shibuya Kavşağı’nda anıtsal üçlü bir dijital tabloda sergilendi. Dubai’de ekranlarla kaplı küp içinde görülen Panter, Paris’in tarihi Place Saint-Michel meydanında ise bir çeşmenin üzerinde beliren 3 boyutlu hologramla izleyenleri büyüledi. Paris’teki bu özel yerleştirme, izleyicilerin Panter’i QR kod ile farklı açılardan keşfetmesine de olanak tanıyor.
Kampanya kapsamında Londra Piccadilly, Paris Pont-Neuf ve Şanghay Sergi Merkezi gibi önemli lokasyonlarda da Panter sahne alıyor. Her görselde Maison’un “C” ya da “R” harfini adeta yürüyerek geçen Panter, yalnızca bir bakışı ya da pençesiyle Cartier’in eşsiz kimliğini çağrıştırıyor. Cartier’in bu büyüleyici kampanyası, Panter’in özgürlük, güç ve zarafet sembolü olarak önemini bir kez daha gözler önüne seriyor.