22 Şubat 2016

Couture'ün Şehirli Cazibesi: Merarica

YAZI: SEDEN MESTAN

Yeni koleksiyonunda denge, kontrol ve güzellik üçlüsünün simgesi turna kuşunu kendine ilham alan Merarica, baştan aşağı yenilenerek kendi couture hikayesini yazıyor. Logosundan web sitesine, koleksiyon tavrından iletişim stratejisine baştan aşağıya yenilenen marka; ihtişamlı ama çabasız görünümlerden yana kalbi atan kadınlar için çağdaş ve şehirli stilin karizmatik duruşunu üzerine geçiriyor.

Nakış ve işlemeyi incelikli işcçilik detaylarıyla birleştirerek ikonikleşmiş bomber ve blazer ceketlere de taşıyan markanın kurucusu ve tasarımcısı Merve Üründül; elegan, olabildiğine dişi, cesur ve modern bir koleksiyonla şehirli kadınlara couture hayalleri kurduruyor.

 

Stili, ‘kişinin seçtiği giysilerle tarzını kutlaması’ şeklinde tanımlayan Merarica, couture anlarını hayatın her anına yayarak kadının dişiliğini kutlaması fikrini iletişim misyonu olarak sahipleniyor. Emre Ünal’ın fotoğraflarını çektiği, Hafize Çeliktürk’ün styling’ini üstlendiği imaj kampanyasının, aynı iletişim misyonu paralelinde hazırlanmış tanıtım filmini ise Ali Ata Akel ve Emre Ünal yönetiyor.

ETİKETLER: MERARİCA , COUTURE , VOGUEİNSTAGRAM