Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Maison Valentino yaratıcılığı merkezine alan 2023 İlkbahar/Yaz koleksiyonu Unboxing Valentino ile stylist'leri bir araya getirerek, her stylist'in kendine özgü yorumlarıyla yeniden bir kendini ifade etme alanı yaratıyor.
Onlar moda endüstrisinin gizli kahramanları. Hepimiz onların vizyonları ve yaratıcılıkları üzerine konuşuyor, hareket ediyor, seçimler yapıyor ve kişisel tarzları kadar kırmızı halıda rehberlik ettikleri ünlüleri büyük bir merakla takip ediyoruz.
Evet, doğru tahmin ettiniz. Yıldızların stil danışmanlarından bahsediyoruz.
Valentino da bizler gibi onların bu gücüne saygı duyanlardan. Bu nedenle İtalyan moda evi yaratıcılığı merkezine alan 2023 İlkbahar/Yaz koleksiyonu Unboxing Valentino ile stil danışmanlarını bir araya getiriyor. Böylece her sylist'in kendine özgü tarzlarıyla kendilerini yeniden ifade etme alanı yaratıyor.
Unboxing Valentino koleksiyonunda, Couture dünyasından ilham alan romantik kodlar, minimal silüetlere uygulanarak özgürlük hissi odağa alınıyor. Katmanlı etki yaratan nötr tonlar, canlı renkler ve değerli işlemeler… Tüm bunlar, her stilistin kendine özgü yorumlarıyla yeniden yorumlanıyor.
Kampanya kapsamında bir araya gelen dokuz stylist, Maison Valentino'nun koleksiyonuna ve mirasına yanıtlar vererek yaratıcılıklarını bir hikaye ile aktarıyor. Üstelik bu hikayeler, her bir tasarımcının bulunduğu şehirlerle de bağlantılı. Yarattıkları vizyon, birbirinden farklı şehirlerin vitrinlerine de yansıyor. New York, Dubai, Londra, Paris, Şangay, Milan, Tokyo ve Seul bu yaratıcı ilhama ev sahipliği yapacak şehirler.
Londra
Zendaya ve Hunter Schafer'in önemli imaj yaratıcısı Law Roach ve Dua Lipa'nın cüretkar moda seçimlerinin arkasındaki Anna Dello Russo ve Lorenzo Posocco, Valentino tarafından Unboxing koleksiyonunu yeniden yorumlamak üzere görevlendirilen moda profesyonellerinden sadece birkaçı.
Kampanya kapsamında her stylist, koleksiyonu kendi görsel diliyle yorumlayacak ve bunu yaparken, saflığın içinde çok büyük bir çeşitlilik ve karmaşıklık olduğunu ortaya koyacak.
Stylist'lerin çalışmaları, dünyanın dört bir yanındaki sekiz Valentino mağazasında vitrin kurulumu olarak sergilenecek. Projede yer alan isimler, Spotify'dan ulaşılabilecek bir çalma listesi de oluşturdu. Bu seçki, seçili butiklerde dinlenebilecek.
Marka, ayrıca yapay zekadan yararlanmak ve dünyanın dört bir yanından müşterilerin projeyi uzaktan deneyimlemesini sağlamak için GameOn Technology ile bağlantı kurdu. Bu kapsamda yapay zekaya dayalı olarak oluşturulan, koleksiyon haberleri ve etkinlikleri hakkında bir sohbet deneyimi de etkin hale getirildi.
New York
Milano