Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.


Haftanın moda haberlerini derledik.

Miuccia Prada ve Raf Simons’un ortak imzasını taşıyan Prada Fine Jewelry’nin Couleur Vivante koleksiyonu, yoğun ve mutlak renklerden, çarpıcı ikiliklerden ve alışılmışın dışında değerli taş kombinasyonlarından doğan bir estetik yaratıyor. Ametist, akuamarin, madeira sitrin, pembe morganit ve oro-verde peridot gibi taşlar, olağanüstü renk değerleriyle seçilerek, Prada’nın kendine özgü renk spektrumuna yerleşiyor. Bu taşlar, markanın lüks kavramına dair süregelen sorgulamasını yansıtan zıtlıklarda bir araya geliyor; mücevherin değerini, geleneksel paha biçilemezlik tanımının ötesinde yeniden tanımlıyor. Koleksiyonun kampanya görsellerinde oyuncular Maya Hawke ve Kim Tae-Ri ile şair ve aktivist Amanda Gorman yer alıyor. Klasik mücevher biçimleri -damla küpeler, tektaş yüzükler, sıra bilezikler ve rivière kolyeler- renkler aracılığıyla bambaşka bir anlam kazanıyor. Asimetrik yapılar, orantı oyunları ve beklenmedik taş yerleşimleriyle geleneksel algılar sarsılıyor; mücevherler, tıpkı renkleri gibi özgürleşiyor.

Tiffany & Co., tatil sezonuna zarafet katacak yeni Holiday kampanyası Love Is a Gift (Aşk Bir Armağandır) ile karşımızda. Global marka elçisi Anya Taylor-Joy’un başrolünde yer aldığı kampanya, Los Angeles’ta yönetmen Jonas Lindstroem tarafından çekilen bir ana film ve Carlijn Jacobs’ın objektifinden karelerle hayat buluyor.
Hikâye, markanın doğduğu şehir New York City’de başlıyor ve Anya Taylor-Joy’un Londra, Tokyo ve yeniden New York’a uzanan büyülü yolculuğunu izliyor. Yol boyunca paylaşılan Tiffany Blue Box® anlarında, aşkın her hâli kutlanıyor. Kampanyanın merkezindeki “Love Is a Gift” teması, Tiffany & Co.’nun duyguları olağanüstü armağanlarla ifade etme konusundaki öncü duruşunu bir kez daha vurguluyor.
Anya Taylor-Joy, üzerinde HardWear, Lock, T ve Knot koleksiyonlarından parçalar taşırken, kampanyanın simgesi hâline gelen beyaz saten kurdeleyi bir Tiffany Blue Box®’ın etrafından çözüyor. Bu zarif kurdele, onu romantizmden aileye ve kendine duyulan sevgiye uzanan bir yolculuğa çıkarıyor. Aynı zamanda Bird on a Rock koleksiyonunun yeni tasarımlarıyla, Tiffany & Co.’nun, aşkın her formunu kutlayan zamansız ruhunu temsil ediyor.

Swarovski, Grammy ödüllü şarkıcı ve oyuncu Ariana Grande ile birlikte 2025 yılbaşı sezonunu bir kampanyayla kutluyor. The Party of Dreams adlı koleksiyon, markanın Global Kreatif Direktörü Giovanna Engelbert tarafından hazırlandı. Kampanyanın fotoğrafları dünyaca ünlü ikili Mert & Marcus tarafından çekilirken, film ise video klip yönetmeni Christian Breslauer imzası taşıyor.
Kampanyada Ariana Grande, yılbaşı coşkusunu karşılamak üzere adım adım Swarovski’nin ışıltılı ve hayal dolu evrenine giriyor. Işıltılı kristallerle, markanın imza renkleriyle ve zarif detaylarla bezenmiş bir kulübe girdiği anda, büyü başlıyor — Rüyalar’ın Partisi.
Parti ilerledikçe Ariana, Swarovski mücevherleriyle ve Haute Couture tasarımlarla parlayan konuklar ve dansçılarla karşılaşıyor. Her biri bireyselliği, özgüveni ve kapsayıcılığı temsil eden bu karakterler, geçmiş dönemlerin ikonik figürlerinden ilham alarak kristallerle bütünleşiyor ve hayal gibi bir atmosfer yaratıyor.
Ariana Grande, kampanyanın çekim sürecinin kendisi için unutulmaz bir deneyim olduğunu söylüyor.
Ünlü oyuncu Dakota Johnson, Valentino’nun global marka elçisi olarak atandıktan sonra markayla ilk kez bir reklam kampanyasında yer alıyor. Johnson, markanın Cruise 2026 koleksiyonunu tanıtıyor. Marili Andre tarafından fotoğraflanan karelerde Johnson’a Marisa Berenson, Tate McRae, Dev Hynes, Anne Imhof ve Devon Teuscher gibi farklı alanlardan sanatçılar eşlik ediyor.
Johnson, kampanyanın ismi “Nocturne”ün de çağrıştırdığı gibi, gecenin hemen öncesindeki o belirsiz zaman diliminde; zengin iç mekanlarda, yatakta, yerde ya da kanepede uzanırken görüntüleniyor.
Kampanyada Johnson, telefonda konuşurken görülüyor; büyük olasılıkla, uzun süredir arkadaşı ve destekçisi olan yaratıcı yönetmen Alessandro Michele ile konuşuyor. Gucci döneminden bu yana Johnson’la yakın bir bağa sahip olan Michele, onu Valentino ailesine katılmaya davet etmişti. Valentino, geçtiğimiz ay Hollywood yıldızını resmi olarak global marka elçisi ilan etti.
Yeni rolüyle Dakota Johnson, Valentino’nun global elçileri Clairo, Sophie Thatcher, Freen Sarocha, Jeff Satur, Lim Yoona ve Colman Domingo gibi isimlerin arasına katıldı. Colman Domingo, Valentino’nun moda elçiliğinin yanı sıra artık Valentino Beauty’nin parfüm koleksiyonlarının da global elçiliğini yapıyor.
