13 Mayıs 2021

Ünlülerin Güncel Favori Markası: The Row

YAZI: DİLRUBA KARAKÖSE

The Row

@therow

Her ne kadar tüm dünya onları Hollywood dünyasının en küçük oyuncuları olarak tanımış olsa da, Olsen ikizleri kariyer planlaması yaparken bambaşka bir yöne gitmeyi tercih ettiler. Tarzlarıyla da geçmişte sık sık gündem olmayı başaran Ashley ve Mary-Kate Olsen, 2006 yılında kurdukları “The Row” isimli marka sayesinde artık moda tasarımcısı olarak hayatlarına devam ediyorlar. Peki, The Row’un kuruluşunun üzerinden yaklaşık on beş sene geçtikten sonra neden şimdi popüler hale geldi dersiniz?

The Row

@zoeisabellakravitz

Bir reklam kampanyası olup olmadığını söylemek pek mümkün değil ancak Kendall Jenner’dan Zoe Kravtiz’e, stilleriyle adeta ders veren isimlerin Instagram üzerinden yaptıkları The Row etiketli paylaşımlar, markanın albenisini yükselten başlıca nedenler arasında. Parçaları tek tek ele aldığımızda ise benzerlerinden ayıran detaylar yokmuş gibi görünebilir. Yine de The Row’un moda ve sanatla bütünlüğü, eşzamanlı olarak da abartıdan kaçınmayı görev edinmesi, bir de üstüne minimalliğin çok daha geniş bir kitle tarafından kabul görmesi, popüler yanını perçinliyor.

Ayrıca şu açıdan ele almak da önemli. Ünlüler genellikle göz alıcı ya da yeni piyasaya çıkmış parçaları tercih etmeye eğilimli olabiliyorlar. Logo trendi ya da Yeezy terlikler verilebilecek örnekler arasında. Tüm bunlar bir noktada unutulmaya yüz tutuyor. The Row’un sahip olduğu zamansız bakış açısı ise geleceğe yatırım gibi düşünülebilir. Stilist Dani Michelle, markayı şu sözleriyle güzel bir şekilde özetliyor aslında; “Stilist olarak, yeni markalar ve genç tasarımcılar bulmak için Los Angeles'tan Japonya'ya geniş araştırma yapıyoruz ve bir vizyon yaratmak için tüm unsurları bir araya getiriyoruz. The Row ise içeri girmenize izin verirlerse hepsini tek bir yerde toplayan bir kulüp gibi.”

ETİKETLER: THE ROW , KENDALL JENNER , MODA , STİL