Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Moda teknoloji şirketi ve premium alışveriş aplikasyonu Lyst, yükselen markaları ve ürünleri açıkladı.
Moda teknoloji şirketi ve premium alışveriş aplikasyonu Lyst, moda dünyasının en popüler markalarını ve ürünlerini açıkladı. Her yıl 200 milyondan fazla kişi tarafından kullanılan alışveriş uygulaması Lyst’in kullanıcıları üzerinden oluşturduğu ve sosyal medyadaki istatistiklerin ortak The Lyst Index raporuna göre öne çıkan markalar ve ürünler belli oldu.
2024, modada bir değişim yılıydı ve Miu Miu bir kez daha zirveye yerleşmeyi başardı. Miu Miu yıl boyunca ilk üçte kalmaya devam ederken Saint Laurent ise ilk 5'teki yükselişini sürdürdü. Coach, 10 basamak yükselerek dünyanın en popüler 5. markası oldu. Coach’un Z kuşağı ile bağ kurma stratejisi sayesinde markaya olan talep, bir yılda yüzde 332 oranında arttı. Coach Brooklyn çantası, yılın son çeyreğinde en popüler ürün oldu. Bir diğer Z kuşağı favorisi olan UGG, “En Popüler Markalar” listesine geri dönerek 10. sıraya yükseldi. UGG her zaman mevsimsel başarılar elde etse de bu çeyrekteki talep benzeri görülmemiş seviyelere ulaştı; son üç ayda UGG aramaları yüzde 358 arttı. TikTok'ta “Mini UGG outfit” ilhamı popülerleşirken, son çeyreğin ikinci en popüler ürünü, UGG Classic Ultra Mini Boots oldu.
Lyst'in “En Popüler Ürünleri” sıralaması, gösterişli parçaları ve kapsül gardırobu öğelerini bir arada sunuyor. The Row, bu çeyreğin 9. en popüler markası olarak kalmaya devam ederken, H&M Grubu'nun modern minimalist markası COS, “En Popüler Markalar” listesine ilk kez girdi. COS'a olan talep bu çeyrekte yüzde 16 arttı ve viral ipek kazakları, The Row stiline benzerliğiyle beşinci en popüler ürün oldu. RHW Blazer Elbisesi, bu çeyreğin altıncı en popüler ürünü oldu. Aktris ve model Rosie Huntington-Whiteley ile yapılan işbirliğinden doğan bu ürün popülerlik kazandı ve ürüne olan aramalar yüzde 110 arttı. Taylor Swift, Charlotte Simone'un kült vintage tarzı kabanlarına olan ilgiyi yüzde 242 oranında artırdı. Bu da sekizinci en popüler ürün oldu. &Daughter’ın kırmızı hırkaları kışın TikTok’ta viral bir an yaşadı ve listede 9. sırada yerini aldı.