Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.


Haftanın moda haberlerini derledik.
Hill’in nostaljik estetiği, eskimiş tuğlalar ve taş duvarların yarattığı 'geçmiş-şimdi' kontrastını güçlendiriyor. Miu Miu’nun özündeki zıtlık teması, modellerin doğal zarafeti ile mekanın görkemli şöminesi arasında belirginleşirken, yılbaşı için tasarlanan buruşuk ve işlemeli satenler, payetli trikolar, yamalı deri detayları, dökümlü saten elbiseler ve iç giyim esintili jorjet parçalar ultra-feminen bir ışıltıyla bir araya geliyor. Koleksiyonun imza makosen ve balerin ayakkabıları, diz hizası streç deri modeller ve ultra düz sneaker’larla modern bir tezat oluştururken, Wander,Arcadie ve Pocket gibi ikonik çantalar klasik tonların yanı sıra bu sezona özel kırmızı renkle kampanyanın kutlama ruhunu tamamlıyor.

Chanel 2026 Cruise kampanyası, Mario Sorrenti’nin duyulara odaklanan bakışıyla, Como Gölü kıyılarında geçen sinematik bir yaz hikayesi sunuyor. Villa d’Este’nin Rönesans zarafeti ve Hollywood ihtişamı taşıyan atmosferinde Alix Bouthors, Ida Heiner ve Xu Wei, koleksiyonun la dolce vita ruhunu canlandırıyor. Yumuşak bir başlangıçla ekru tüvit paltolar, denizci yakalar, güneşi yansıtan sarı denim takımlar ve ipek kamelya detayları, Chanel kodlarının hafif bir yaz oyunu gibi yeniden yorumlandığı siluetlere dönüşüyor; çizgili tasarımlar ve iki tonlu ipek görünümler su kenarında geçen günlere zarafet katıyor. Akşam siluetlerinde ise, siyah-beyaz dantelin ışıltısı ve heykelsi deri elbiselerle dramatik bir şıklık öne çıkarken, parlak siyahlar ve iridesan beyazlar kampanyanın kontrast estetiğini güçlendiriyor. Rugan terlikler, büyük güneş gözlükleri, hasır çantalar ve güneş gibi parlayan sarı mini Chanel 25 çantaları bu rüya gibi kaçamağı tamamlıyor. Kampanya, Como Gölü’nün ışığı ve Villa d’Este’nin efsanevi atmosferiyle bezeli, zamansız bir zarafeti kutluyor.

Louis Vuitton’un yeni yıl kampanyası Le Voyage des Lumières, Jonas Lindstroem’ün yönetiminde Paris günbatımından kutup ışıklarına uzanan büyüleyici bir yolculuk sunarak markanın seyahat ruhunu şiirsel bir anlatıyla yeniden canlandırıyor. Asnières’deki ilk atölyelerde titizlikle hazırlanmış bir Malle Courrier sandıktan yükselen fener, izleyiciyi kamp ateşi başında tavla oynayan gençlerden, donmuş göl kıyısındaki romantik âna kadar uzanan bir kış masalına götürüyor ve yolculuk Pont Neuf’te gökyüzünü dolduran sayısız fenerle umut dolu bir finale ulaşıyor. My Capucines, Speedy P9, Side Trunk, Monogram Speedy, Christopher sırt çantası ve Express Bag gibi ikonik parçalar ile Imagination ve Attrape-Rêves parfümlerinin zarafeti, Color Blossom ve Damier mücevherleri ve Music Trunk’ın yenilikçi ruhu kampanyada öne çıkarılırken; film, Louis Vuitton’un el işçiliğine, mirasına ve hayallerin peşinden gitme tutkusuna sunulan bir övgüye dönüşüyor.

Victoria’s Secret, “Holiday Ever After” temalı koleksiyonu ile yılbaşı sezonunun büyüsünü konfor ve zarafetle buluşturuyor. Kırmızı, şampanya ve pembe tonlarının öne çıktığı koleksiyon, hem sevdiklerini mutlu etmek hem de kendini şımartmak isteyenler için geniş bir hediye yelpazesi sunuyor. En yumuşak kumaşlarla hazırlanan ve yılbaşına özel desenlerle tasarlanan pijamalar, sadece uyku için değil; evde dinlenirken, yılbaşı sabahı hediye açarken ve sevilenlerle geçirilen keyifli anlarda da şıklığı ve rahatlığı bir arada sağlıyor. Dantel ve saten detaylarla zenginleştirilen ışıltılı iç giyim parçaları, kutlama ruhunu yansıtan cesur ve zarif tasarımlarıyla dikkat çekerken; güzellik ürünleri, vücut spreyleri, losyonlar, aksesuarlar ve özel hediye setleri yılbaşı alışverişinde herkese uygun hediye arayanlar için ideal alternatifler sunuyor. Kendine hediye vermenin önemini vurgulayan koleksiyon, evde sıcak anlardan özel kutlama gecelerine kadar her ânı ışıltılı bir “Holiday Ever After” atmosferine dönüştürüyor.

Bee Goddess, Paris’in kalbinde Printemps Haussmann’da açtığı Maison de Lumière butiğiyle lüksün dünya devleri arasında yer alarak, Printemps’ta butik açan ilk Türk mücevher markası oldu; Anadolu mitlerindeki Ana Tanrıça ışığını “Aydınlık Lüks” felsefesiyle dünyaya taşıyan marka, mücevheri statü sembolü olmaktan çıkarıp “ruhun özcevheri” olarak tanımlayan yaklaşımını Paris’e de taşırken, eylülde Londra Sloane Street’te açtığı butiği takip eden gelen bu girişimiyle, 2026’ya güçlü bir global yükselişle giriyor. Bordo deri, kadife, ipek dokular ve altın detaylarla tasarlanan bu zarif “Işık Evi”, kutsal geometrinin dingin çizgileriyle birleşerek ruhsal bir keşif alanı sunuyor. Yeni butikteki Soul Lights kürasyonu ise markanın en sevilen tılsım sembollerini bir araya getirmesiyle, ilk günden beri büyük ilgi görüyor.
