Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
H&M kampanyası için Sevigny, kış beyazlarını geride bırakarak parıltı ve ihtişamı kucaklıyor.
Fotoğraf: Soraya Zaman / H&M
Yirmi yılı aşkın süredir yaptığı seçimlerle kuzey yıldızı misali adından söz ettiren oyuncu ve yönetmen duruşuyla moda dünyasına ilham veren isimler arasında. Hem yer aldığı filmlerde (Last Days of Disco'da dans etmek için giydiği her şey) hem de gerçek hayatta (çok fazla ikonik kırmızı halı anı var, ama biz onun Lanvin dönemindeki Alber Elbaz'ına ve Bones and All galasında giydiği Gucci görünümüne hayranız) kusursuz bir tarzı var. Şimdi ise bu parıltısını H&M'in yeni kampanyasına taşıyor.
Sevigny, Vogue ile yaptığı telefon görüşmesinde bu heyecanını “Artık iki yaşında bir çocuğum var, bu yüzden her tatilin kendine has bir anlamı var. Üstelik daha da eğlenceli." diye açıklıyor ve ekliyor: “Elma toplamanın kesinlikle tatil sezonunun başlangıcı olduğunu hissediyorum.” Bir çiftlikten Noel ağacı kesmek gibi geleneklerinin çoğu ise Connecticut'ta yetiştirildiği zamanlara geri dönüyor. “Bence bir şehir çocuğu yetiştirirken, bir şeylerin nerede büyüdüğünü, nasıl büyüdüğünü ve nereden geldiklerini görmek için doğada bulabildiğiniz kadar çok fırsat bizim için gerçekten önemli.” diyor ve şu cümleyi de ekliyor; “Belki büyüdüğünde o, küçük bir testereyi tutabilir.”
Konu tatil kıyafetleri olduğunda Sevigny'nin titiz bir vizyonu var: “Beyazın özellikle tatillerde çok güçlü bir renk olduğunu düşünüyorum.” Hamileyken verdiği yeni yıl partisinden örnek vermek gerekirse, Simone Rocha imzalı beyaz büyük gömlek ve yine beyaz vintage Comme des Garçons eteği giymişti. Yakın tarihli bir doğum gününde (doğum günü 18 Kasım olduğu için tatil sezonuna denk geliyor) önü fiyonklu ve yapay elmas düğmeli eski bir Patrick Kelly elbiseyle yine beyaz giyiyordu. “Ve tabii ki hava buz gibiydi, bu yüzden görünümü katmanlamamız gerekti. Altımda siyah Norma Kamali pantolonlar ve Louis Vuitton'dan deri botlar vardı.”
H&M kampanyası için ise Sevigny, kış beyazlarını geride bırakarak parıltı ve ihtişamı kucakladı, siyah pullu mini bir elbise ve pembe saten takımla birlikte kırmızı topuklu ayakkabılar giydi. “İlk zamanlarda, belki 1999'du, her gün kırmızı veya pembe ya da ikisinin bir kombinasyonunu giymeye çalıştığım bir yıl vardı. Ben her zaman bu iki rengi bir arada seviyorum.” diyor. Kırmızı ruju tercih etmesinin nedeni de tam olarak bu. “Giydiğiniz her şeyle en iyi şekilde çarpışabileceğini ve yüzünüzü aydınlatabileceğini hissediyorum.”
Çekimler sırasında ise Anderson Paak şarkılar çalarak havayı yüksek tuttu. “Çok güzel bir enerjisi var ve gruptaki diğer herkesi kendinden geçirdi.” diye hatırlıyor Sevigny. Paloma Elsesser, Mica Argañaraz, Jill Kortleve ve Adut Akech'ten oluşan grubun geri kalanı da enerjiyi devam ettiren isimler. “Bize 90'ların süper modellerinin referans resimlerini göstermeye devam ettiler ve ben de 'Tamam hepimiz öyle görünmüyoruz' dedim.” sözleriyle çekim anılarını aktarıyor. “Ama bu çok güzel. İşte bu kızların yanında duran ve kırklı yaşlarının ortalarında kendi neslini temsil eden bir kadın.” Tüm bu detaylarla birlikte Chloë Sevigny her zaman stil ikonu olduğunu kanıtlıyor.