07 Ocak 2021

Adını Daha Çok Duyacağımız 5 Çanta Markası

YAZI: DİLRUBA KARAKÖSE

Bir kadın için daha fazla çantanın hiçbir zararı olmaz değil mi? Tam da bu sebeple her geçen gün bambaşka markalar radarımıza takılıyor ve çoğunun tasarımlarına hayran kalıyoruz. Eğer henüz tanışma fırsatı yakalamadıysanız, bu 5 markaya göz atmanızda fayda var.

C.Nicol

C.Nicol

Temiz çizgiler, rahatlık ve işlevsellik… Bu üç element etrafında DNA’sını şekillendiren C.Nicol, söz konusu ilham kaynağı olduğundaysa doğayı ve İskoçya’nın dağlarını merkezine alıyor. Vejeteryan deri kullanan markanın trendlere değil mükemmel kalitede deri ve işçiliğe odaklanması ise sezonluk bir anlayış benimsemediğini kanıtlar nitelikte.

Bonastre

C.Nicol

Paris’te doğan ve İspanya’da üretilen Bonastre imzalı çantalar, sadece kadınlara değil erkeklere de farklı seçenekler sunuyor. Alternatif müzikten, resim ve heykele kadar geniş bir alandan beslenen Bonastre’nin kurucusu Fernando Bonastre de Celis, Brutalism olarak bilinen 50'li ve 60'lı yılların mimari hareketinden de yola çıkan tasarımlar ortaya koyuyor.

The Sant

C.Nicol

Orijinallik, trend ve kalitenin öncelikli olduğu markanın parçaları, geleneksel zanaatkarlar tarafından Barselona'da hayat buluyor. Çağdaş tasarım ve işçilik arasında bir dengede çantalar üreten The Sant, klasikleşmiş modellerden de uzak duruyor.

Roop

C.Nicol

Natasha Fernandes Anjo’nun Instagram'da scrunchie şeklinde bağcıkları bulunan bir ayakkabı görmesi ve bunun harika bir çanta olacağını düşünmesiyle doğuşu başlamış Roop’un. Artık kumaşlardan oluşan çantalarıyla marka, sürdürülebilir ve doğaya saygılı bir tutum da sergilemiş oluyor. Tasarımcının ilham kaynakları ise annesi, arkadaşlar ve ailesindeki kadınlar…

Mashu

C.Nicol

Art Deco tarzı iç mekanlardan ve nesnelerden, bununla birlikte çağdaş mimariden esinlenen Mashu, gezegen sağlığını ilk sıraya koyuyor. Bu nedenle de sürdürülebilir malzemelere yer veriliyor. Ayrıca sadece materyal konusunda değil, üretimimden tedarik zincirini de kadar da incelik gösteriyor bu konuya. Çünkü iyi bir ürünün sadece görünüşüyle değil, yaratılış biçimiyle de fark yaratmasına gerektiğine inanıyor.

ETİKETLER: ÇANTA , MODA