Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Kendi adını taşıyan markasıyla Mirela Cerica, bambaşka kelimelerle kendi dünyasının kapılarını aralıyor ve bizleri de davet ediyor.
Mirela Cerica
Amaç
Çok sev, çok çalış, çok eğlen, çok paylaş ya da çok severek, çok çalışarak, çok eğlenerek, çok paylaşarak dünyaya iyi ve kalıcı bir şeyler bırak.
Başarı
Tutkuyla yaşadığın hayatını, tutkuyla yaptığın işinle kazanıyor, tutkuyla sevdiğin kişilerle paylaşarak mutlu ediyor ve mutlu oluyorsan, başarılısın.
Çok ulusluluk
Kendi hayatımın iki kelime ile özeti, kızımın ise “nerelisin?” diye sorulduğundaki cevabı.
Deneyim
En değerli deneyimlerimi ve en büyük şükürlerimi hep konfor alanlarımdan çıktığımda yaşadım.
Erişilebilirlik
Markamızın ana felsefesinin 1. kelimesi: “Erişilebilir lüks”
Fiyonk
Kızım Siena Rose’un lüle lüle saçları.
Güç
Hayatta karşılaştığın her durumda kendine “Ben senin arkandayım, seni seviyorum.” diyebilmek.
Hediye
Doğum günüm.
İlham
Öncelikle kadın! Sonra gündelik hayatımda hangi şehir ve hangi anda olduğum ve o anda bana eşlik eden tecrübelerimin ne olduğu... Çoğu zaman dinlediğim bir müzik, karşıdan karşıya geçerken el ele tutuştuğunu gördüğüm çok tatlı ve zarif bir anne kız, izlediğim bir film, güzel bir koku, bulunduğum şehre ait olan sıradan dokular, renkler, desenler, yemekler…
Koleksiyon
Midemde kelebekler uçuşturan en son koleksiyonum; 2021 Sonbahar/Kış Teuta & Bestar’s Love Story koleksiyonu.
Lüks
Zamansız kalıplar, kusursuz dikiş işçiliği ve değerli kumaşlarla yapılan her şey.
Modern
Yeni kuşak
Nüans
İncecik bir çizgi ve en sevdiğim hali zarafet olan…
Orijinal
Benim için moda dünyasında orijinal olmak, öğrenerek, gelişerek ama kimliğinden uzaklaşmadan ve özünden kopmadan, içindeki renkleri, hayalindeki hikayeyi kendi dilinde hiç durmadan anlatabilmektir. Özetle orijinal kalmak kavramı benim için vizyonunu hep geliştirerek, çabalamadan sen kalabilmektir.
Özgün
Her kişinin içinde o özgünlük var; kimimiz hayatımızda onu fark edebilecek, fark ettirebilecek, sahiplenip ondan meyveler çıkarabilecek şansa sahip olduk. Kimileri ise bunu fark edemeden hayatlar tükettiler. Bence özgün olabilmenin temeli farkındalığın yüksek olması ile mümkün. Bu bir kişi için de bir marka için de değişmez bir temel değer. Kendinizin farkında olmak, kendinizi sevip takdir etmek, yapabileceklerinizin, enerjinizin, potansiyelinizin farkında olmak zaten sizi veya markanızı herkesten bir adım öne taşıyor.
Plan
Rengarenk ajandalarım, her sabah güne başlayıp her akşam günü bitirirken baktığım programlarım, randevularına hep erken giden biri olarak tatlı telaşelerim… Gönüllü kölesi olduğum yaşama biçimim veya onsuz yaşayamam dediğim nadir kavramlardan biri de diyebiliriz.
Renk
Kullanmaktan korkmadığım, karıştırmayı sevdiğim ve ilk defa bu 2021-22 Sonbahar/Kış koleksiyonumuzda, hikayesindeki hakli dramatik romantizmden dolayı kullanamadığım…
Seyahat
Ben Arnavutluk’ta doğdum ve 10 yaşımdan itibaren aşık olduğum şehir olan İstanbul da dahil olmak üzere birçok ülkede seyahat halinde yaşadım. Ziyaret ettiğim ve yaşadığım her yerde kendimi daima yerel turist gibi hissettim. Tasarım tarzım ve moda kimliğim bu seyahatler sayesinde şekillendi. Yaptığım tüm seyahatlerde kendi dolabım için seçtiğim orijinal tasarımlar ve vintage parçalarla, kendim için tasarlayıp diktirdiğim kıyafetler birleşince de Mirela Cerica markasının hikayesi başladı.
Tutku
Eşim, işim, hayatım.
Ustalık
Önünde saatlerce durup izlediğim Egon Schiele, Hockney, Bernard Buffet ve yeni takıntım Signar Polke.
Vakit
En değerli… Kiminle, nasıl geçirdiğine çok dikkat ettiğim, bazen de sadece bencilce kendime ayırdığım…
Yerel
Yerel turist; Hong Kong, Seul, Delhi, Marakeş, İstanbul, Tokyo ve Patmos’u yaşama biçimim.
Zamansız
Kimonolarım, vintage deri kıyafetlerim, sayısız şapkalarım ve sevdiklerimden benim için düşünülerek tasarlanan aksesuarlarım.