Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Kering Group Ceo’su François-Henri Pinault, Balenciaga’nın grup şirketleri içerisinde en hızlı büyüyen marka olduğunu açıkladı.
Fotoğraf: Indigital.tv
Kering Group Ceo’su François-Henri Pinault, Balenciaga’nın grup şirketleri içerisinde en hızlı büyüyen marka olduğunu açıkladı. 1919 yılında İspanya’da kurulan ve şu anda Cedric Charbit tarafından yönetilen Balenciaga’nın, Gürcü tasarımcısı Demna Gvasalia, markanın sadık müşterilerine büyük destekleri için teşekkür etti.
Markanın toplam kazançları, Kering şemsiyesi altında yer alan ve geçen yıl yaklaşık 6.2 milyon euroluk bir hasılata sahip olan Gucci’den çok daha az olmasına rağmen, el çantalarında ve giyimde satışların önemli ölçüde arttığı belirtildi. Pinault, Balenciaga'nın orta vadede 1 milyar euro’ya ulaşacağını tahmin ediyor. Gelir bakımından daha küçük olsa da, Gucci'nin son iki çeyrek için büyümesi sadece yüzde 49 civarında, Balenciaga ise bazı bölgelerde yüzde 100 civarında bir büyüme kaydetti.
Fotoğraf: Indigital.tv
Geçtiğimiz hafta İtalya’da Financial Times lüks mal konferansında Balenciaga CEO'su Cedric Charbit “Milenyumlar, sattığımızın kesimin yüzde 60'ını temsil ediyor ve erkekler ile birlikte, diğer kategorilerden daha hızlı büyüyor" dedi.
Markanın kurucusu Christobel Balenciaga, göz kamaştırıcı ve çarpıcı renk elbiseleriyle tanınmasına rağmen, Gvasalia, markayı tamamen farklı bir yere taşıdı. Lüks sokak kıyafetleri kategorisinde başı çeken Balenciaga’nın bu estetik anlayışı, satışlarda artışa neden olan milenyumlara ve erkeklere büyük ölçüde hitap etmiş oldu.