Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Meme kanserine olan farkındalığı ve bilinci arttırmak adına Ekim ayı her zaman, kadınlar için pratik ve pembe ürünlerle dolu geçer. H&M de bu sene, farkındalığa katkı sağlamak için kolları sıvıyor.
Fotoğraf: H&M
Meme kanserine olan farkındalığı ve bilinci arttırmak adına Ekim ayı her zaman, kadınlar için pratik ve pembe ürünlerle dolu geçer. H&M de bu sene, farkındalığa katkı sağlamak için kolları sıvıyor.
Meme kanserini atlatan bir H&M çalışanı, hastalıkla savaştığı yıllarda, şık, uygun fiyatlı ve fonksiyonel bir sütyen bulmak için, çok zaman harcadığını söylüyor. Bu nedenle H&M ilk kez, meme kanseriyle mücadele eden kadınlar için özel olarak tasarlanmış bir sütyen koleksiyonu oluşturdu. “Close to My Heart” adı verilen koleksiyonda, bralette, spor sütyeni ve yumuşak dokulu üç farklı sütyen kupu yer alıyor.
Kapsül koleksiyona ek olarak H&M ve Amerikan Kanser Derneği 125.000 dolar bağış toplamak için bir iş birliği yapıyor. H&M mağazalarından yapılan alışverişlerdense, bağışlar ile 25.000 dolara ulaşılması hedefleniyor. “Close to My Heart” koleksiyonundan elde edilen gelirin tamamıysa Amerikan Kanser Derneği'ne bağışlanacak.