Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Popüler sosyal medya platformu Twitter'ın Elon Musk yönetimine geçmesi pek çok kullanıcıyı platformdan ayrılma kararına götürdü. Balenciaga da bunlardan biri. Marka, 950.000 takipçili Twitter hesabını kapatarak sitenin yeni sahibi Elon Musk'ın vizyonuyla ilgili artan endişeler arasında sosyal medya platformundan ayrılan ilk büyük moda markası oldu.
Popüler sosyal medya platformu Twitter'ın Elon Musk yönetimine geçmesi pek çok kullanıcıyı platformdan ayrılma kararına götürdü. Bunun en büyük nedeni Musk'ın ifade özgürlüğü başta olmak üzere pekçok konuda yaptığı tutarsız açıklamalar. Ayrıca göreve gelir gelmez sitenin geleceğiyle ilgili aldığı kararlar, toplu işten çıkarmalar da kullanıcıların rahatsız olduğu başlıklardan bazıları.
Hal böyleyken birçok kullanıcı da Twitter hesaplarını kapatma ve yeni platformlara yelken açmaya başladı. General Motors ve Dyson gibi büyük şirketler reklam kampanyalarını askıya aldılar. Musk'ın şirketi Ekim sonunda satın almasının ardından Amerikan yayın ağı ABC News, Gigi Hadid ve Shonda Rhimes gibi diğer bazı önemli kurum ve isimler de Twitter'dan ayrıldı.
Peki sosyal medyanın birincil haber kaynağımız olduğu günümüzde moda dünyası bu duruma nasıl adapte olacak?
Tam da bunun üzerine bu konuda harekete geçen ilk markayı gördük.Balenciaga, Twitter hesabını kapatarak sitenin yeni sahibi Elon Musk'ın vizyonuyla ilgili artan endişeler arasında sosyal medya platformundan ayrılan ilk büyük moda markası oldu. Balenciaga resmi Twitter hesabı 950.000 takipçiye sahipti.
Moda endüstrisi için görselliğin ön planda olduğu Instagram ve TikTok gibi maceralar daha öncelşkli olsa da Twitter'da yaşanan olaylar ve kullanıcıların bu kararı moda dünyasını nasıl etkileyecek; markaların sonraki hamleleri ne olacak bekleyip göreceğiz.