Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Armani'den Claudio Calò, markanın müşteriyle bağ kurmak için sinemayı nasıl kullandığını anlattı.
Küresel İletişim Müdürü Claudio Calò, Armani'nin neden film dünyasına bu denli önem verdiğini anlattı.
Condé Nast Uluslararası Lüks Konferansı'nda konuşma yapan Armani'nin Küresel İletişim Müdürü Claudio Calò, "Sinema, Bay Armani için her zaman bir ilham kaynağı olmuştur," dedi. Doğru, Armani'nin sinema aşkına birçok örnek verilebilir.
Bazı koleksiyonları, Kagemushka (1980) ve The Sheltering Sky (1990) gibi spesifik filmlerden esinlenmedir. Sadece bununla da kalmıyor. Aynı zamanda, 30’dan fazla filmin kostümlerini o hazırladı. Bunlardan bazıları; The Dark Knight, The Wolf of Wall Street, Elysium ve elbette, American Gigolo.
Giorgio ile yeğeni Roberta, Leonardo DiCaprio ve Tina Turner’la beraber.
Fotoğraf: Giorgio Armani
Calò, tasarımcının filmler için kıyafet tasarlama süreci hakkında, “Bay Armani’ye ne zaman bir film için kostüm teklifiyle gelinse kıyafetlerin, karakteri güçlendirecek şekilde hikayenin bir parçası haline gelmesi gerektiğini vurgulardı," diyor, "Kostüm değil, kıyafet tasarlamayı seviyor. Bu yüzden tarihi filmler veya tiyatro için kostüm tasarlamayı çoğu zaman reddetmiştir. Gerçek insanlar için ve gerçek insanların giymek isteyeceği türden kıyafetler tasarlamak istiyor."
Calò, Giorgio Armani'nin sinema sevgisinin, kendini sadece kıyafetlerde göstermediğini, aynı zamanda moda defilelerine ve reklam filmlerine de yansıdığını anlatıyor. Hatta, reklam filmlerini kendisi yönetiyor, set ve dekorla bizzat kendisi ilgileniyor.
Giorgio Armani ve ekranların büyüleyici oyuncusu Sophia Loren'in arkadaşlıkları çok eskiye dayanıyor.
Fotoğraf: Indigital
Calò, "Bugün, yeni medya sayesinde filmler anında çok daha geniş bir izleyici kitlesine ulaşıyor. Sinema yoluyla hikaye anlatımının etkisi, her zamankinden daha güçlü," diyor ve markanın "Films of City Frames" programından bahsediyor. Bu program, dünyanın her yerinden sinema okullarında okuyan genç film yönetmenlerini, kısa filmler çekerek dünyayı kendi gözlerinden yansıtmaları için teşvik ediyor. Calò, son olarak, "Armani gibi bir markanın geleceğe destekçi olması son derece doğal," diyor.
Yazı: Scarlett Conlon