03 Ekim 2012

VFNO’nun ajan bloggerları: StyleBoom



New York dönüşü ayağımın tozuyla VFNO’nun nabzını tutmaya İstinye Park’a koştum. Twitterımı ve Instagramımı kuşandım, sonuçta FNO, İstanbul’un en şık, en göz alıcı, en havalı gecelerinden birini kocaman bir kalabalık olarak yaşadığımız “senede bir gün”lerden biri. Benim gözümde birbirinden güzel yüksek ökçelerin üzerinde saatlerce alışveriş, aktivite, eğlence ve partiyi harmanlayan bu kalabalıktaki herkes madalyalı birer fashionista!


Geçen senelerde katıldığım Nişantaşı ve Cadde etkinlikleri ile kıyaslayınca, İstinye Park FNO en az diğerleri kadar eğlenceli ve hareketli, ama diğerlerine göre daha kompakt bir alanda olduğu için bence daha avantajlı idi. Hemen her mağazanın önünden en az bir kez geçmek;  kocaman bir gülümsemeyle, hareketli bir melodiyle ya da buz gibi şampanyayla içeri davet edilmek harika. Herhangi bir şeyi kaçırmanız, görmemeniz, farketmemeniz imkansız.  İstinye Park’taki hemen her mağazada FNO’ya özel aktiviteler, indirimler ve ikramlar vardı, ünlü konuklar, interaktif oyunlar, sizi bir modelden farksız özenle fotoğraflayan fotoğrafçılar, stylistler vee her yerde VOGUE. Elimizde şampanyamız, kolumuzda paketlerimiz, fotoğraf makinamızda FNO hatıralarımız ve özenle giyindiğimiz kostümümüzle gecenin tadını çıkardık!



Mağazaları dolaşıp, gelenlerle sohbet ederken farkettiğim en önemli şey insanların çok keyifli, çok enerjik ve hemen herşeyi denemeye hevesli olmasıydı:  üstelik  haftaiçi bir akşam pek çoğunun iş ve trafikle boğuşup gelmiş olması dikkate alınırsa, bu bana da yol yorgunluğumu unutturdu. Bu sene gerçekten de aksesuarların senesi, konukların hepsinde ilk dikkatimi çeken hep kolyeleri ve ayakkabıları oldu.
 

İstinye Park’ta FNO nasıl geçti anlatmaya markalar caddesinden başlamak istiyorum. Tüm alanı ışıl ışıl aydınlatan VOGUE standı merkezde davetkar ve renkliydi. 


Yerinizde iki saniye duramayacağınızı garanti eden müzik eşliğinde, Arzu Kaprol tarafından VFNO’ya özel hazırlanmış tshirt ve çantalar burada satıştaydı. 


Alandaki cafe ve restoranların çoğunda kendilerini geceye hazırlamak üzere kahvesini yudumlayan ya da yemeğini yiyen moda elitleri göze çarpıyordu. Alanın elbette en heyecanla beklenen olayı ise Fashion Glows partisiydi, muhteşem müzik ve dansçılarla İstinye Park bir anda devasa bir klübe dönüştü. Gecenin sürprizlerinden biri  daha markalar caddesinde yerini almıştı, yeni Volkswagen CC, bütün gece Twitter üzerinden süren bir define avı yarışmasının başrolüne yakışır güzellikte park halindeydi.


İçerisi elbette çook daha kalabalıktı, Shidesido’nun kurduğu stand gecenin en keyifli aktivitelerinden birine ev sahipliği yapıyordu! Shiseido’nun rugan kırmızısı yeni ruju ile geyşa makyajınız yapılıyor, saçlarınız choplarla toplanıyor ve ipek kimononuzu giyip Japon şemsiyenizle fotoğrafçıya poz veriyordunuz. Hem ruja, hem böyle otantik bir fotoğrafla bu geceyi ölümsüzleştirmeye büyük ilgi vardı.


Bath&Body Works ise Toni&Guy’ın desteğiyle senenin örgü trendlerini bizzat saçlarınızda uyguluyor, hem de size uygun koku ile “kokulu örgüler” yaratıyordu.


M.A.C yepyeni koleksiyonu Style Seeker ile  tribal trendin neferiydi, etnik kıyafet ve aksesuarlar içindeki modeller sizi karşılıyor, M.A.C makyaj uzmanları sorularınızı da yanıtayarak makyajınızı yapıyor ve elbette alışverişlerinizde özel fırsatlar sunuyorlardı.


Daha yolu yarılamamıştım ki  hızlı adımlarla yürüyen Tülin Şahin’e rastladım, her zamanki atom karıncalığı üstündeydi. Işıl ışıl elbisesi içinde Star TV için FNO röportajlarını tamamlamış, Batik’te yapacağı stil danışmanlığı ve imza saati için koşturuyordu. Kısa sohbetimizde  herkesi şık, enerjik ve gülerken görmeyi sevdiği için FNO’yu da çok sevdiğini söyledi. 




Bir diğer güzelleştirme uzmanı Sephora ise içi hediye ve indirim dolu çarkıfelek standı ile inanılmaz bir kalabalığa ev sahipliği yapıyordu. Nars müşterileri ise Vogue güzellik editörü Gül Çital’ın uzman ellerinden kişiye özel tüyolar ve ipuçları aldılar.

İstinye Park FNO’da pek çok ilk de gerçekleşti: Furla’nın ikonik modeli Candy Bag genç tasarımcı adayları tarafından yeniden yorumlanarak sanki sanat eseri birer heykelciğe dönüşmüştü.


Givenchy ise couture ihtişamında bir standda Dahlia Noir’i bizlerle tanıştırdı. Dahlia Noir, Givenchy’nin en yeni parfümü ve kreatif direktör Riccardo Tisci ilk kez bir parfümün ortaya çıkışında öncü rol üstlendi.


Etro mağazasında ise FNO’ya özel tasarlanmış şallar şahaneydi!
Dışarıda Fashion Glows partisi son hız sürerken ve partileyenler kendini Athena Gökhan’ın DJ’liğine bırakmışken, içeride OXXO’da Ozan Çolakoğlu DJ kabininin başına geçti ve OXXO kelimenin tam anlamıyla yılkıldı. Işıklar, müzik, dans ve çılgın bir kalabalık, doğrusu bir an için hakikaten de bir AVMde olduğumu unuttum.

Fabrika’da ise Can Bonomo, enfes stilini konuşturmuş, ve fanlarıyla buluşmuştu.


İstinye Park mağazalarının çoğu çok renkli, çok özel stil danışmanlıklarına imza attılar. Vogue editörleri, ünlü isimler, sevilen moda blogları kişilere özel tek tek ipuçları verip, yeni sezon trendlerini anlattılar, soruları cevapladılar.

H&M’deki Stil yarışması öyle eğlenceli ve iddialı idi ki FNO’nun resmi bitiş saati olan 00:00da mağazada yarışma hala tam gaz devam ediyordu!


Saatler geceyarısını vurduğunda  İstinye Park’ta alışveriş, dans, müzik ve eğlence kısacası FNO hala devam ediyordu.


Bir süre sonra ben de telefonu bir kenara bırakıp önce paketlerimi arabaya sonra kendimi parti alanına attım! 2013’te görüşmek üzere.

- StyleBoom
https://style-boom.blogspot.com/

İlgili Başlıklar