Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Dijital medya baskının önüne geçecek mi, geçmeyecek mi tartışıladursun, dergilerin varlıklı müşterilere ulaşmak için en çok tercih edilen mecra olduğu ortaya çıktı.
Shullman Research Center’ın araştırmasına göre basılı dergiler, her yaştan varlıklı müşterilere ulaşmak için halen bir numaralı platform.
Araştırma şirketinin yetkilileri, geleneksel platformların özellikle X ve baby boomer jenerasyonlara ulaşmada etkili olduğunu söylüyor.
Rapora göre varlıklı X Jenerasyonu üyelerinin yüzde 69’u, dergilerde gördükleri ilanlara karşı ilgilerini en az 30 gün süreyle koruyor.