28 Ağustos 2014

İnteraktif Pazarlama Zirvesi

 

Sekiz yıldır her eylül ayında yapılan İPZ, bu sene 11 Eylül Perşembe günü Swissotel The Bosphorus’ta geçekleştirilecek. “Dijital Öldü. Yaşasın Dijital!” temasıysa pazarlamanın bir uzantısı gibi görünen dijitalin artık şekil değiştererek insan hayatını tümüyle kapsamaya başladığına işaret ediyor.

Zirvede sahne alacak konuşmacılar da bu değişime vurgu yaparak yeni nesil markaları ve tüketicileri, trendler ve başarı hikayeleri üzerinden anlatıyor olacak.

TTNET Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı N. Mert Başar’ın konuşmasıyla açılış yapacak olan İPZ’e, Değişim Yönetimi Danışmanı Michael Tchong, “Sessiz Zeka” kitabının yazarı Daniel Obodovski , Chris Babayoda, Jeremy Silver gibi dünyaca ünlü isimler de katılacak. 

Zirve’de Türkiye’de ilk defa Online Şikayet Yönetimi konusunda verilecek olan “A.L.F.A. Awards” ödülleri, bu senenin en büyük sürprizlerinden biri. 

İPZ’14’ün resmi sponsorları arasında TAV Havalimanları, Yapı Kredi Nuvo, Sahibinden.com yer alırken, Altavia Türkiye, British Counsil, Marketing Toys, PepsiCo, Renault markaları da Oturum Sponsorları olarak bulunuyor. Doğuş Medya Grubu markalarından Kral Pop TV ve Kral Pop Radyo’nun Resmi Müzik Sponsoru olduğu zirvenin Medya Sponsorları ntvmscnbc, Vogue Türkiye, GQ Türkiye, National Geographic Türkiye oldu. Zirvenin bu yıl ki diğer destekçileri ise Bilkom, Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği, IPTV Derneği, Manifesto İletişim, Mobil Pazarlama Birliği, Muvidu, Paylaş.com ve Teknosa oldu. 

İlgili Başlıklar