04 Mart 2013

Condé Nast International'dan bir e-ticaret atılımı daha

Lüks ürünleri tüketiciyle buluşturan bağımsız butiklerin online pazar yeri olan Farfetch.com, Condé Nast International'dan 20 milyon dolarlık yatırım aldı. Bu, Condé Nast International'ın yakın zamanda e-ticaret ile ilgili yaptığı üçüncü atılım. Daha öncesinde de online mücevher sitesi ReneSim ve tasarım sitesi Monoqi'ye yatırım yapmıştı. Dergi okuyucuları ve websitesi kullanıcılarına yönelik tüketicilere hizmet eden ve yeni pazarlara açılmalarını sağlayacak bir proje. Hali hazırda yıllık cirosu 129 milyon dolar olan sitenin bu birliktelikle daha farklı piyasalara açılması ve daha da büyümesi bekleniyor.

 

-Bediz Yıldırım

ETİKETLER: E-TİCARET , CONDÉ NAST INTERNATİONAL , FARFETCH.COM , ONLİNE BUTİK