Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
"Benim Saint Laurent’im Hedi Slimane’ninkinden farklı olacak. Yepyeni bir başlangıcın tam zamanı." diyen Anthony Vaccarello ilk Saint Laurent kampanyasıyla karşımızda.
Anthony Vaccarello, Saint Laurent tahtına oturduğunda, markanın geleceğine dair en önemli ipuçlarını kurduğu bu cümleyle özetlemişti. Hedi Slimane ile beş yıllık başarılı bir yenilenme sürecinden geçen Saint Laurent'e, Vaccarello nasıl bir devrim vaat edecek? Bu sorunun cevabı, Saint Laurent'in yeni kreatif direktörü Anthony Vaccarello imzalı ilk Saint Laurent kampanyasında gizli.
Vaccarello'nun Saint Laurent kampanyası ilk bakışta şaşkınlık yaratabilir. Bir moda kampanyasının asıl amacı sezondaki koleksiyonun yeni tasarımlarını tanıtmaktır. Bu kampanyada Vaccarello imzalı tasarımlardan söz etmek mümkün değil, çünkü henüz ortaya çıkan bir koleksiyon yok ama Saint Laurent'in oluşturacağı yeni dili anlamak adına yeterli olduğunu söyleyebiliriz.
Vaccarello, Hedi Slimane gibi bütün kreatif yetkiyi kendi üstlenmemiş. Beş yıl aradan sonra, Saint Laurent’in görsel gücü ilk kez Slimane’den başka bir fotoğrafçıya, Collier Shorr’a emanet. Vaccarello'nun Saint Laurent hikayesinde, Los Angeles’ın özgür müzik sahnesinden beslenen Slimane’nin rock and roll ve Indie akımından eser yok. Fendi ve Versus'ta modern ve minimalist ruhuyla öne çıkan Vaccarello, Saint Laurent kampanyasında da öz imzasına sadık kalıyor.