Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Global moda arama motoru Lyst, 2018 yılında, moda gezegenindeki en güçlü 10 logoyu açıkladı!
Global moda arama motoru Lyst, 2018 yılında, moda gezegenindeki en güçlü 10 logoyu açıkladı!
Kavramsal sanatın en önemli temsilcilerinden Barbara Kruger’in eserlerinden ilham alınarak yaratıldığı düşünülen kırmızı kutulu logo, 2018'de modanın en hit simgesi oldu. Yaptıkları iş birlikleriyle adından sıkça söz ettiren Supreme, sokak modasının da en önemli temsilcilerinden.
BEAMS, Beauty & Youth, Timberland ve End gibi bir dizi iş birliği, Champion logosunun zihinlerden bir an bile çıkmaması için yardımcı oldu. Kimonodan bel çantasına Champion logosu bu yıl her yerdeydi ve marka ayda 3000'den fazla kez aratıldı.
2018, İtalyan spor giyim devi için, dev bir geri dönüş yılıydı. Tişörtlerden braletlere, Fila logosuna sahip ögeler Mayıs ayında, altı saniyede bir görüntülendi. Fendi ile yaptığı iş birliğiyse, Fila logosunu yüksek modayla buluşturdu.
Prada’nın naylon aksesuarlarına talep, bu yıl oldukça büyüktü. Neon renkli çantalardan, alevli topuklara birçok ürün, dünya çapında aratıldı.
Fendi’nin “Zucca” monogramı, Şubat ayında Kim Kardashian'ın Fendi logolu bir tayt, gömlek ve kürklü fotoğrafını yayınladığı anda geri döndü. Sahip olunan Fendi parçalar yılda %70 artış gösterdi.
2017'nin en çok aranan logolu tişörtü, Gucci'nin popülaritesi 2018'e kadar taşıdı. Logolu kemeriyse 2018'in en çok arzu edilen ürünü oldu. Gucci ve ‘Guccy’ ile süslenmiş ürünler her ay milyonlarca kez aratılmaya devam ediyor.
Eşofmanlardan parmak arası terliklere, Kappa logosuna sahip ürünlerin görüntülenmesi, bu yıl %51 arttı.
Vintage Logomania sandalet ve Logo Tribute terlikler, Versace’nin ayakkabı kategorisi için yapılan aramaları %59 arttırdı. Medusa'nın ikonik baş logosuna sahip kadın ve erkek aksesuarlarıysa, yaz boyunca popülerdi.
Klasik Louis Vuitton monogram logosu, dünya çapında en çok aratılan lüks motiflerden biri. Kahverengi ton-sür-ton monogram, çanta, cüzdan ve kemer, birçok kişi tarafından aratılmaya devam ediyor.
Hedi Slimane egemenliği altındaki yeni Celine, tartışmalı bir farkla geldi. Logodaki aksanı kaldıran tasarımcı, Phoebe Philo zamanından kalan Céline logolu parçaların daha da rağbet görmesini sağladı. İkinci el satış sitelerinde markanın eski logolu ürünleri sıkça aratıldı.