15 Şubat 2021

#VOGUESosyalEtki: Bir Oyuncak Ayıcık Ne Kadar Sosyal Etki Yaratabilir?

YAZI: CAN REMZİ ERGEN

Bazılarınız buna tepki verebilir. Lüks sektöründeki bir kurumun bir insani yardım kuruluşuyla yaptığı işbirliğinin sonuçlarına şüpheci yaklaşıyor olabilirsiniz. Ama ben sonuçlarını birebir yerinde görmüş biri olarak size söyleyeyim ki bu işbirliği kapsamında dezavantajlı çocuklar için şu ana kadar toplanan 13 Milyon Dolar birçok çocuğun hayatında fark yarattı. Kabul etmemiz gerekiyor ki fayda sağlamanın birçok yolu var ve bu yolda atılacak her adım farklı bir etki yaratabiliyor. Bazı faaliyetler fon toplarken bazıları sistemi değiştiriyor, bazıları davranış değişikliği üzerine çalışırken bazıları savunu faaliyetleri sayesinde yasaları değiştiriyor. Ve günün sonunda sosyal etki ekosisteminin bütün bu farklı araçlara ihtiyacı var.

louis vuitton

Louis Vuitton for UNICEF işbirliği kapsamında 4 yeni bileklik (Silver Lockit) ve oyuncak ayıcık Doudou Louis dezavantajlı çocuklara fon sağlamak için satışa çıktı. #MAKEAPROMISE kampanyası kapsamında yaratılan bileklikler bu sezon geri dönüştürülmüş gümüş ve organik pamuk içerdiği yeni versiyonlarıyla sahalara dönüyor. İşbirliği insani yardıma vurgu yaparken doğayı unutmuyor.

UNICEF

Bilekliklerden veya Doudou Louis ayıcıktan satın alarak UNICEF’in dünyanın 190 ülkesindeki en dezavantajlı çocuklar için su, sağlık, eğitim, beslenme ve koruma alanlarında yaptığı çalışmalara destek olabilirsiniz. Bu çalışmalar şimdilerde COVID-19 kapsamında yapılan faaliyetleri de içeriyor. Ve de COVID - 19 sonrasında bizi bekleyen dünyada çocukların doğabilecek yeni ihtiyaçlarını da hesaba katan çalışmaları da. Peki siz içinden geçtiğimiz bu sürecin ardından çocukların dünyasını yeniden hayal edecek olsaydınız orası nasıl bir yer olurdu? Küresel bir pandeminin ardından yeniden şekillenen bir dünyada her çocuk için nasıl bir gelecek hayal ederdiniz? 

ETİKETLER: LOUİS VUİTTON , UNICEF , #MAKEAPROMISE , #VOGUESOSYALETKİ