Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
LVMH bünyesine geçtiğinden bu yana, Tiffany&Co.’da değişim rüzgarları esiyor. Bu kapsamda markanın yeni yüzleri ise dünyanın en başarılı çiftlerinden Beyonce ve Jay-Z oluyor.
@beyonce
Müzik dünyasının tartışmasız en iddialı çiftlerinin başında geliyor Beyonce ve Jay-Z. Bireysel olarak yakaladıkları başarılar bir yana, güçlerini birleştirdikleri zaman da kendilerinden söz ettirmeyi biliyorlar. Ancak bu sefer konu müzik değil. Tiffany & Co.’nun yeni kampanyası About Love için kamera karşısına geçen ikili, aynı zamanda aşkın gücünü temsil ediyor.
Markanın başkan yardımcılığı koltuğunda oturan Alexandre Arnault, "Hayatım boyunca Carter’ların hayranı oldum ve bu kadar yaratıcı isimlerle çalışmak, bir rüyanın gerçekleşmesi gibi. Her zaman sevgiyi, gücü ve kendini ifade etmeyi temsil eden bir marka olarak, Tiffany'nin değerlerini daha iyi temsil eden, başka bir ikonik çift düşünemezdik. Beyonce ve Jay-Z’yi Tiffany ailesinin bir parçası olarak görmekten onur duyuyoruz." diyerek bu yeni gelişmeyle ilgili düşüncelerini ifade ediyor.
@beyonce
Şimdi de gelelim kampanya görsellerine. Beyoncé, Tiffany'nin efsanevi 128.54 karatlık pırlantasıyla adete ışıldarken, bu değerli parça aslında pek çoğumuz için oldukça tanıdık. Zira 2019 Oscar ödül töreninde Lady Gaga, görünümünü aynı kolyeyle taçlandırmış, hatta Audrey Hepburn'den bu yana Tiffany Diamond’ı takan ilk yıldız olmuştu. Bunun haricinde son olarak kampanyada ilgi çeken bir başka detay daha var; o da Jean-Michel Basquiat'ın Equals Pi isimli çalışmasının ilk kez sergilenmesi…