Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Lüks markaların birbirinden dikkat çekici mağaza tasarımları radarımızda.
Lüks moda markaları, koleksiyonları haricinde gösterişli ve özgün mağaza tasarımlarıyla da dikkat çekiyor. Dünyanın farklı şehirlerinde konumlanan 5 farklı lüks mağazayı ve tasarımlarını sizin için inceledik.
Japon mimar Toyo İto tarafından 2004’te tasarlanan 7 katlı bina, çapraz cephe yapısıyla dikkat çekiyor. Binanın hemen önündeki ağaç ise, binanın soyut yapısıyla kontrast oluşturuyor.
Roma’da bulunan Dolce & Gabbana mağazasının yüzeyleri tamamen dijital fresklerle (fresk: yeni sıvanmış olan ıslak bir duvar yüzeyine resim yapma tekniği) kaplı. Bu freskler görenleri Roma’nın köklü ve renkli tarihine götürüyor. Roma’nın mimarisine atıfta bulunan 59 adet sütunu da mağazanın farklı yerlerinde görebileceğinizi de ekleyelim.
Louis Vuitton’un İstinye Park’ta yer alan mağazasının cephesi, 2021 yılında çağdaş Türk tasarımcısı Seçkin Pirim tarafından tasarlandı. Louis Vuitton’un ikonik Damier deseninden ilham alınarak tasarlanan cephede, Antalya Demre’den çıkan Türk Limra taşı kullanıldı.
Fransız mimar ve şehir planlayıcısı Christian de Portzamparc, 2015’te Seoul’un göbeğinde açılan Christian Dior Flagship’in tasarımcısı. Tasarımın ilhamı, Dior'un yumuşak ve hassas tasarımlarından geliyor.
Balenciaga'nın Londra mağazasının içi -raflar ve zeminler de dahil olmak üzere-, markanın Le Cagole koleksiyonu için tamamen pembe kürkle kaplandı. Pop-up mağaza şu an sadece Le Cagole ürünleri satıyor. Koleksiyon yeni olmasa da yeni ürünlerle genişletildiği için mağaza tasarımında böyle dikkat çekici bir hamlede bulunulmuş.