Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Formula 1, 19 Kasım tarihinde Las Vegas’ta yarışseverlerle buluşacak. Puma, Tumi, Tommy Hilfiger, Boss gibi moda markaları Formula 1’in merakla beklenen dönüşü öncesinde etkinliklere ve aktivasyonlara ev sahipliği yapacak. Las Vegas Grand Prix’sinde birçok etkinlikle, pop-up’arla yer alacak ve Formula 1’in giderek büyüyen hayran kitlesiyle etkileşime geçecekler.
Profesyonel sporcular uzun süredir birçok moda markasının elçileriydi. Son birkaç yılda Formula 1 yarışlarına olan ilgi dünya çapında hızla artarken, moda markaları da F1 sürücülerini elçi olarak ve F1 takımlarıyla da çok yıllı ortaklıklar yaparak bu kitlesel ilgiden daha fazla yararlandı.
McLaren Racing, 2023 sezonundan itibaren McLaren Formula 1 Takımının resmi seyahat giyim ortağı olarak İngiliz moda markası Reiss ile çok yıllı bir ortaklığa imza atmıştı. Reiss’in CEO’su Christos Angelides, “O kadar büyüyen, küresel bir izleyici kitlesi var ki, çok büyük” diyor. “Moda dünyanın her yerinde var, dolayısıyla ikisinin bir arada olması oldukça doğal. Ayrıca Formula 1’in Lewis Hamilton gibi bazı moda elçileri de var. Bu yüzden moda dünyasındaki bizlerin de bunu ilgiyle izlediğimizi düşünüyorum”
Boss da Las Vegas Grand Prix’si için Formula 1 ortaklıklardan yararlanan, birçok moda markası arasında. Marka, sıralamaların ve final yarışının VIP gösterimleri ve F1 sergileri gibi aktivitelere ev sahipliği yapacak. Marka bu yıl içerisinde Aston Martin Formula 1 pilotu Fernando Alonso’yu yeni marka elçisi olarak atadığını duyurmuştu. Öte yandan yeni bir söylenti de Boss’un AlphaTauri’nin yeni sponsoru da olacağı yönünde. Hugo Boss’un küresel pazarlamadan sorumlu kıdemli başkan yardımcısı Nadia Kokni, “Sınırları zorlayan, ilklerin ve yeni deneyimlerin parçası olan bir marka olmayı seviyoruz.” şeklinde konuşuyor.
Tumi ise McLaren’in resmi bagaj ortağı ve diğer markaların benzerlerine ev sahipliği yapıyor. Genç F1 yıldızı Lando Norris’i marka elçisi olarak seçmişti. Marka, McLaren 60. Yıldönümü koleksiyonunu kutlayan kampanyasında da Norris ile ilerledi. F1 heyecanını ilk 2018 yılında Hamilton’la ortaklık yaparak yaşayan Tommy Hilfiger ile Mercedes-AMG arasındaki iş birliği de devam ediyor. Ancak moda ve F1 iş birliğine 1980’lerde ilk adımı atanın Benetton olduğunu da unutmayın.