Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Florence Pugh, Valentino'nun yeni "“Encylopedia of Feelings” kampanyasında karşımıza çıkıyor.
Florance Pugh, Valentino ve markanın kreatif direktörü Pierpaolo Piccioli’nin kendini ifade etme sanatından aldıkları ilhamla bir hayali tasvir ettikleri Valentino dünyasına katılıyor. Bu dünyada başarılı oyuncu, parçaları bir zamanı, bir duyguyu, bir yeri temsil ederek canlandırıyor. Bedenini umursamaz ve keskin bir tavırla ortaya koyuyor ki onu eşsiz kılan şey de bu. Etkileyici yeteneği, enerjisi ve kişiliğiyle bu çağdaş senaryoya yeni bir soluk getiriyor.
Florence Pugh açık sözlü ve otantik bir benliğe sahip olmanın savunucusu olarak ekranda canlandırdığı sıra dışı ve karmaşık karakterlerle dünya çapında benimsenmiş bir oyuncu. Yeni Valentino reklam kampanyası “Encylopedia of Feelings”de vücut dili ve mimikleriyle yansıttığı duygular onun varlığını hem evrensel hem de kişisel kılıyor. Steven Meisel tarafından fotoğraflanan çekimde ağlamaktan çığlık atmaya ve gülmeye kadar kendimizle ilişkilendirebileceğimiz farklı duyguları ifade eden bir dizi portre karşımıza çıkıyor.
Kampanyanın senaryosu ise arkadaşlarıyla konuşmak için iş yerinde kahve molasına çıkmış insanların sosyalleşmelerini ve insan ilişkilerini konu alıyor. Beyaz fondaki görüntüler Florance’ın karakteriyle somutlaştırdığı duyguları ve samimi insan ilişkilerini yakalıyor. Kaleydoskopla somutlaştırdığı ve gerçekçi bir yolla hayata geçirdiği karakteriyle duyguları, özellikleri, kişilikleri ve özünde kim olursa olsun ikna edici bir performans sergiliyor.
Steven Meisel imzalı kampanyanın başrolünde Florence Pugh’un yanı sıra markanın yeni çanta modeli Valentino Garavani Rockstud 23 da yer alıyor. Valentino Garavani Rockstud, Roma’daki sarayların kapılarından aldığı ilhamla ikonik piramit şekilli zımbalarını yeniden yorumladığı daha cesur ve rafine bir tasarımla cüretkâr görünüyor. Marka, kutladıkları değerlerle çok daha güçlü, gerçekçi, yenilikçi ve Aristo-punk havasında bir tutum sergiliyor. Yeniden tasarlanmış ikonik piramit zımbalar markanın geçmiş mirasının yanı sıra yakın geçmişini de temsil ediyor.