Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Riccardo Tisci hem yeni yılı, hem de Burberry'deki ilk Noel'ini kutlamak için hazırladığı kampanyada soruyor: What is love?
Riccardo Tisci için Noel, yılın favori zamanlarından biri ve tasarımcının bu dönemi es geçmesi beklenemezdi.Tisci, hem yeni yılı hem de Burberry'deki ilk Noel'ini kutlamak için birlik, beraberlik, umut ve sevgi kavramını odağa taşıyan bir kampanya hazırladı.
İngiliz moda evinde ilk yeni yıl konseptli kampanyasını hazırlayan tasarımcı, “Birlik, beraberlik ve sevginin bugün için ne ifade ettiği fikrine meydan okuma" konseptine bağlı olduğunu söylerken; Burberry için hayata geçirdiği ilk Noel kampanyasında, onu destekleyen çok sayıda insanı bir araya getirme fikrini de oldukça sevdiğini belirtti.
Eski süpermodel ve İtalyan şarkıcı Carla Bruni'yi de gördüğümüz kampanya, sanatçı için de bir ilk olma özelliği taşıyor. Bruni verdiği bir demeçte “Bu ilk Burberry kampanyam ve kampanya kavramını seviyorum. Büyük gruplar ve farklı insanlar bir araya geliyor. Riccardo ile muhteşem bir zaman geçirdim ve kendimi tekrar Mert ve Marcus'un objektifinin arkasında buldum. Riccardo'nun yeteneği kelimelerin ötesinde. Derin ve değerli moda bilgisine sahip olduğunu ve geleceği icat etmek için, kolaylıkla geçmişi kullandığını görebilirsiniz” dedi.
Mert Alaş ve Marcus Piggott'ın objektifinden çıkma kampanya hzuurlarınızda!
View this post on Instagramwhat is love ? for @burberry with @riccardotisci17 #mertandmarcus #burberryfestive
A post shared by Mert Alas (@mertalas) on