Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Gucci 2018 baharını, 1968 yılının isyankar öğrenci uyanışıyla karşılıyor.
Creative Director: Alessandro Michele Art Director: Christopher Simmonds Photographer and Director: Glen Luchford Hair: Paul Hanlon Make-up: Yadim Carranza
Major League Baseball trademarks and copyrights are used with permission of Major League Baseball Properties, Inc.
Önceki sezonlarda Floransa ve Berlin'den, Tokyo ve Roma'ya kadar takip ettiğimiz eklektik Gucci kabilesi, 2018 Pre-Fall kampanyası için Paris'e taşınıyor. Coğrafi olarak yer değiştirmenin yanı sıra, zamanda da yolculuk eden kampanya, öğrencinin uyanış baharı olan 1968'e dönüyor.
Gucci'nin genç isyancıları, iyimserlik, idealizm ve tutku ekseninde üniversite kampüsünü işgal ederken, kendilerini ifade etmekten çekinmeyen, değişimi kutlamak ve kuruluşa meydan okumak için bir araya gelen öğrencileri, Glen Luchford fotoğraflıyor.
Creative Director: Alessandro Michele Art Director: Christopher Simmonds Photographer and Director: Glen Luchford Hair: Paul Hanlon Make-up: Yadim Carranza
Major League Baseball trademarks and copyrights are used with permission of Major League Baseball Properties, Inc.
Olağanüstü anların ruhunu yakalayan kampanya, belirli zaman ve yerleri hatırlatmanın yanı sıra, 1990'ların ortalarındaki sinemanın cesaretine bir gönderme yapıyor. Gucci'nin bu genç isyanı kabullenmesiyle birlikte, öfkeli olmaktan çok romantik olan, genç hayalperestler, bohem ve sembolist şair Rimbaud'dan alıntılar yaparak ‘Liberté, égalité, sexualité’ üçlemesiyle bir araya geliyor. Üç filmden oluşan kampanyada, şiir dersinde olan öğrenciler, birbirleriyle, her biri birer sevgi sloganı taşıyan gizli notlar paylaşıyorlar.