Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Gucci yüzüncü, Xbox ise yirminci yılını kutluyor bu yıl. Ancak kutlamayı ayrı ayrı yapmıyorlar ve birlikte özel bir tasarıma imza atıyorlar.
Moda dünyasının yeniliklere açık olduğu aşikar ve yaratıcılığın da sınırı olmadığı düşünülürse, artık her daim sürpriz işbirlikleriyle karşılaşmamız olası. Dijitalleşen dünyada eğlencenin yansıması oyunlar ise high-end kategorisindeki markaların birkaç yıldır radarında. Mesela Louis Vuitton bu kapsamda kendi oyunu Endless Runner’ı sunmuş, Balenciaga, 2021 Sonbahar/Kış koleksiyonunu Afterworld: The Age of Tomorrow adlı bir video oyunu biçiminde görücüye çıkarmıştı. Bu kervana son katılan da Gucci oluyor.
Diğerlerinden farklı olarak Gucci, Microsoft ile işbirliği yaparak Xbox Series X’e kendi DNA’sını işliyor. Sadece 100 adet üretilen bu set, Alessandro Michele'in popüler kültürle yakın ve başarılı ilişkisinin de net bir göstergesi. Özel Xbox Series X konsolu Gucci'nin GG deseniyle süslenirken, özel çantası da stil sahibi duruşunu ortaya koyacak güce sahip. İtalyan modaevinin logosuna ek olarak çantada, oyunlarda kullanılan klasik spor deyimine saygı duruşunda bulunan "Good Games" yazısı da yer alıyor.