Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
İtalyan modaevi Gucci, bireyselliği ve kişisel ifadeyi, güzelliği, zamansız cazibeyi kutlayan bir anlatı ile modanın sınırlarını aşan Gucci “Ancora” kampanyasını tanıtıyor.
Yaratıcı direktör Sabato De Sarno tarafından yönetilen kampanya, De Sarno'nun sektörde birlikte çalıştığı ilk fotoğrafçı olan David Sims'in ikonik lensi tarafından yakalanan ve modaya saygı duruşunda bulunan biricik anlardan ibaret. Kampanyada gerçek hayatın ve otantik kadınların hikayesi, günlük zarafet için Gucci tarafından tasarlanmış temel parçalardan oluşan bir gardırop ile güçlendiriliyor.
Ana, Fadia, Jiahui, Nyajuok ve Violet adlı beş yeni yüz, Gucci “Ancora” kampanyasının merkezinde yer alıyor. Fotoğraflarda doğal, oldukları gibi gördüğümüz bu beş yeni yüz, çeşitliliğe sahip bir güzellik yelpazesini temsil ediyorlar. Özgürlük ve güven bu koleksiyonun baskın teması olurken her kadına kişisel bir davet uzatıyor - tam olarak kendi benzersiz yolunda yaşamak, yalnızca modanın ilham verilebileceği türden bir duygudan keyif almak için bir çağrı: Ancora.