Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Dao-Yi Chow ve Maxwell Osborne henüz DKNY'ın kreatif direktörlük koltuğuna oturalı 2 yıl olmamışken, ayrılıp kendi markaları Public School'a döneceklerini açıkladı.
Yüksek modanın gündeminde neredeyse her ay bir ayrılık haberi var. Kreatif direktörlerin veda döngüsüne hepimizde bağışıklık yarattı. 2015'in Nisan ayına geri dönüp, Donna Karan'ın ikonik markası DKNY bünyesinde gerçekleştirdiği değişimleri hatırlayalım. Donna Karan, kendi markasının kreatif direktörlüğünü Public School'un çifte vizyonu Dao-Yi Chow ve Maxwell Osborne'a emanet etti.
DKNY devrimlerini başarıya götürmek için Donna Karan markasından bile vazgeçildi. Bu yeni ekibin kalıcı olması için Apple'ın eski pazarlama ve iletişim direktörü Hector Muelas da DKNY ailesine dahil edildi. Henüz 2 yılı dahi tamamlamayan Dao-Yi Chow ve Maxwell Osborne, üç koleksiyonluk DKNY maceralarını bitirdiklerini duyurdu.
Fotoğraf: Indigital
Bu ayrılık kararında markanın LVMH'den çıkıp G-III bünyesine dahil olması da büyük bir etken. DKNY'ın geleceği için her anlamda yeni bir sayfa açılıyor. Bakalım DKNY, Donna Karan'sız eski günlerine geri dönebilecek mi?
Yüksek moda dünyası bu soruyla meşgul olurken, Dao-Yi Chow ve Maxwell Osborne yola kendi markaları Public School'da devam edeceklerini duyurdu. İki markayı birden idare etmek günümüz şartlarında pek mümkün değil. Bunun en yakın örneği Alexander Wang. Yılda dört koleksiyon hazırlamak zorunda olan tasarımcıların ve kreatif direktörlerin, bu hızlı akışa ayak uydurmaları gerçekten zor. Sorumluluk alanları tek bir markayla sınırlı değilse üstelik.