Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
“Onlar” geliyor! Condé Nast’ın yeni platformu “them.” ile tanışın. Bu satışa çıkan yeni bir ürün değil, bir devrim.
“Şu an kültürel bir devrim yaşanıyor. Bu devrim eşitlik için savaşmak gerektiğine inanan gençler tarafından gerçekleşiyor ve biz de bu harekete ayna tutacak bir platform yaratmak istiyoruz” diyor them.’in İçerik Yöneticisi Phillip Picardi ve ekliyor: “Hikaye anlatıcılığı sayesinde bu devrimi yapanların seslerini duyurmak ve de bakış açılarını herkese göstermek için heyecanlıyız. “Onların” tekilliklerini kutlarken aslında hepimizin varoluşunu kutluyoruz”. them.Conde Nast grubunun en yeni üyesi olarak yayın hayatına geçtiğimiz ay online'da başladı.
them. şu an sadece online olarak var olsa da önümüzdeki dönemde yeni markalar, iş kolları ve de servisler yaratacak bir anlayışın ilk tohumu olarak görülüyor.
Oluşumun en önemli noktalarından biri LGBTİ bireyleri merkeze koyması. “Bu sadece onlar hakkında değil, hepimiz ile ilgili” ise platformun mottosu. Platform kişisel ve de otantik bir tonda herkesin sesini duyurmaya hazır. Platfrom herkese açık, sadece ötekileştirilen insanlara kapalı bir yer olmasını istenmiyor. “Donald Trump’ın seçilmesinden sonra LGBTİ bireylerin arasında inanılmaz bir dayanışma gördüm. İçinde yaşadığımız toplum için beraber emek harcadık. Bu ülke bir zamanlar bütün dünya için gelişimin sembolüydü, ve biz bunun değişmesine izin vermeyeceğiz. Toplumun ötekileştirilmiş seslerini duyurmak için elimizden geleni yapacağız. Umarım bu platform ötekileştirilen insanlara değerli, güçlü ve de güzel olduklarını hatırlatan bir sembol haline gelir” diyor Phillip Picardi.
Phillip Picardi çalışma masasının başında Fotoğraf: Alec Kugler
Aynı zamanda da duygusal platform them.’den gelen haftalık haber bülteninde ise şöyle yazıyor: “Kendini biraz daha fazla sevgiye ihtiyaç duyar halde bulursan bize yaz”.
İlk trans birey model olma özelliğine sahip Munroe Bergdorf them. için yapılan bir çekimde kameraya poz verirken. Fotoğraf: Eivind Hansen
Burberry, Google, Lyft ve GLAAD ortaklığıyla markete giren them. Conde Nast grubunun "#nextgen" şeklinde tanımladığı, sözü yeni nesle bırakan anlayışın da bir parçası. “Geçtiğimiz yıldan beri, sahip olduğumuz mecraların bugünü nasıl daha iyi yansıtabileceğini ve de yeni neslin içerikle nasıl iletişime geçtiğini araştırıyoruz" diyor Conde Nast Yayınlarının Kreatif Direktörü ve de Amerikan Vogue’unun Genel Yayın Yönetmeni Anna Wintour.
Conde Nast Yayınları Kreatif Direktörü, Amerikan Vogue Genel Yayın Yönetmeni Anna Wintour New York'daki Ofisinde. Fotoğraf: Vogue Amerika
them. gücünü Z jenerasyonundan alıyor. Gallup, JWT, FBIC ve National Retail Foundation’un yaptığı ortak araştırma üç yıl içinde Amerika popülasyonunun %40’ının Z jenerasyonundan oluşacağını öngörürken bu kitlenin ortalama 44 Milyar dolarlık bir harcama gücü olacağı varsayılıyor.
them.'in logosu
Sadece them. değil ama Conde Nast’ın 22 markası da “Conde Nast Next Gen” dönemi ile yeni nesil okuyucu/dinleyici/izleyici kitlesiyle buluşmaya hazır. Yeni nesil anlayış önümüzdeki dönemde yeni markalar, iş kolları ve de servisler yaratacak.