Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Louis Vuitton'un Bono'nun markası Edun ile işbirliği Afrika'ya fayda getirecek.
Bono İstanbul'dan gitti. Ama etkileri sürüyor. Sanatçı karşımıza şimdi de Louis Vuitton çekimlerinde çıktı. Markanın Temel Değerler reklam kampayasının yeni yüzü olan Bono, Edun markasının kurucusu olan ortağı Ali Hewson birlikte Annie Leibovitz'in objektifinin önünde. Üstelik Afrika'da. Ali ve Bono'yu sonsuzluğa uzanan bir doğada gösteren fotoğraf, ikilinin Afrika ile uzun yıllardır süren ilişkisini yansıtıyor aslında.
Kendilerini Afrika'daki fakirlikle savaşmaya adamış olan çift, bölgeyle ticaret yapılmasını cesaretlendirmek ve moda dünyası için olanakları göz önüne sermek amacıyla 2005 yılında etik anlayışla tasarlanan Edun markasını yarattı. Sürdürülebilir gelişim için uzun süreli güvencesi olan LVMH, markanın olumlu vizyonunu daha geniş kitlelere duyurmak ve mümkün olan ticaretin yapılabilmesine destek olmak amacıyla 2009 yılında Edun'un %49 hissesine sahip oldu.
Louis Vuitton/Edun işbirliğiyle üretilen kampanyadaki çantanın geliri ise “Technoserve in Africa for the Conservation Cotton Initiative”e bağışlanacak. Ali ve Bono ayrıca çekimlerden elde ettikleri gelir ile, Uluslararası Çernobil Çocukları Vakfı'na da bağışta bulunacak.