Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
"Müzik, hayatımın ve Balenciaga kültürünün ayrılmaz bir parçası." diyen kreatif direktör Demna, Balenciaga Music projesinin bir sonraki aşamasını sweatshirt ve tişörtlerden oluşan yeni bir kapsül koleksiyonla başlatıyor. Etkileşimli teknolojiyle daha kişisel ve eksiksiz bir müzik deneyimi sunmak isteyen Balenciaga, sweatshirt tasarımlarına dikilmiş olan NFC (Yakın Alan İletişimi) çipini kullanıyor. Giysi üzerindeki yakın alan iletişim çipini tarayan kişiler, Archive'ın 28 yıllık geçmişini kapsayan elektronik, trip-hop, post ve progresif rock türlerindeki 12 stüdyo albümünü ve İngiliz grubun Balenciaga Music için özel olarak bestelediği ve başka hiçbir yerde ve hiçbir kanalda bulunmayan "Patterns" isimli yeni şarkıyı da içeriyor.
"Balenciaga Music", Archive'ın yanı sıra markanın küratörlüğünü yaptığı, Radiohead, Muse ve Cardi B'nin yer aldığı bir dizi çalma listesi içeriyor. Daha genel anlamda ise müzik, son zamanlarda moda markaları için önemli bir pazarlama aracı haline geldi. Diesel yakın zamanda elektronik radyo istasyonu NTS ile ortaklık kurarken, Burberry ve Adidas Originals da Colors müzik platformuyla ortaklık kurdu. Prada ise konserlere ve DJ gösterilerine ev sahipliği yapıyor.