Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Adidas Originals x Alexander Wang'in merakla beklenen ikinci koleksiyonu, 2018’in en popüler pazarlama taktiği olacağı söylenen chatbot aracılığıyla satışa çıktı.
Fotoğraf: Davin Yalkın / Adidas
Adidas Originals x Alexander Wang'in merakla beklenen ikinci koleksiyonu, 2018’in en popüler pazarlama taktiği olacağı söylenen Chatbot aracılığıyla satışa çıktı. Bu yeni satış ve pazarlama yöntemiyle New York sokaklarını adeta bir kataloğa çeviren kampanyanın ön satışı hafta sonu gerçekleşti. Eğer New York sokaklarında dolaşırken, billboard'larda Adidas Originals x Alexander Wang Season 2 ilanını görürseniz, ilanda yer alan numaraya mesaj atıp, ürünü sipariş edebilir ve evinizden teslim alabilirsiniz.
Rave kültürü ve kitlesel bisiklet turlarından esinlenen Adidas x Alexander Wang Season 2 kapsül koleksiyonu, performans kıyafetlerini ve günlük parçaları neon renklerle birleştiriyor. Adrenalin etkilenen kampanya genç ve özgür ruhu simgeliyor.
Meraklısına not: Dijital dünyanın kişisel asistanları olarak adlandırılan Chatbot'lar, müşterilere gerçek bir alışveriş deneyimi sunuyor. Tıpkı mağazadaymış gibi soru sorup, anında cevap alabileceğiniz chat robotlarını Chanel, Coach ve Burberry gibi dünyaca ünlü birçok marka da kullanıyor. Bu yapay zeka ürünleri ile alışveriş yapmaya alışveriş tutkunları da oldukça sıcak bakıyor.
5 Ağustos’da dünya çapında satışa çıkacak olan koleksiyondan eşsiz parçalar edinme şansınız hala devam ediyor.