Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Geçtiğimiz yıl Mart ayında Burberry’ye transfer olan Riccardo Tisci, kapsayıcılık temasını pekiştirdiği ilk kampanyasında 6 fotoğrafçıyla çalıştı.
2018 yılı birçok moda evi için ilklerin yılı oldu. Hem erkek hem de kadın giyiminde radikal tasarımcılarla el sıkışan yüksek moda markalarının, yeni tasarımcılarıyla yaptıkları kampanyalar, 2019 itibariyle gün yüzüne çıkmaya başladı. Geçtiğimiz yıl Mart ayında Burberry’ye transfer olan Riccardo Tiscide, kapsayıcılık temasını pekiştirdiği ilk kampanyasını yayınladı.
Tahtı Christopher Bailey’den devralan Riccardo Tisci, ilk koleksiyonunu Eylül ayında Londra Moda Haftası’nda sergilemişti. Hepimizin aşina olduğu klasik ve modern Burberry’de “Yeni bir estetik, yeni bir dönem” diyen Tisci, çeşitliliği sürdürmek için 2019 İlkbahar/Yaz kampanyasında 6 fotoğrafçıyla çalıştı.
Nick Knight, Colin Dodgson, Danko Steiner, Hugo Comte, Peter Langer ve Letty Schmiterlow gibi efsane fotoğrafçılarla dolu kampanyanın modelleri de en az fotoğraf sanatçıları kadar iddialı. Aralarında Irina Shayk ve Natalia Vodianova gibi modellerin bulunduğu kampanya, Burberry'in çeşitliliğini, eklektizmini, kapsayıcılık ve güzelliğini hayata geçiriyor.
İlk kampanyası için Tisci, “Her biri çok farklı bir enerji, tecrübe ve bakış açısına sahip altı fotoğrafçıyı bir araya getirdim. Burberry hakkında beni en çok heyecanlandıran şey, ne kadar kapsayıcı olduğu. Yaşları, sosyal durumları, ırkları ve cinsiyetleri ne olursa olsun herkese hitap ediyor. Fotoğrafçıların da her biri dünyayı kendi benzersiz gözleriyle yorumluyor. Çünkü, Burberry’nin inanılmaz mirasının temsil ettiği şey bu’’ açıklamasında bulundu.