Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Haftanın moda haberlerini derledik.
Rihanna ve Glenn Martens koleksiyonda file detaylar, grafiti baskılar ve dantel siluetlere yer verdi. Vücut pozitivizmine dayalı koleksiyonda, XS’den 4X’e kadar zengin beden seçkisi bulunuyor. Unisex iç çamaşırları, elbiseler ve geceliklerden oluşan Diesel x Fenty koleksiyonu, geçen hafta ilk tanıtım videosuyla büyük ses getirdi. Tanıtım videosunda ağartılmış denim görünümler ve podyumdan yeni çıkmış deri görünümler bulunuyor. Koleksiyondaki parçaların çoğunluğunu bodyler, çoraplar ve korseler oluştururken, öne çıkan diğer parçalar arasında soluk denim baskısı öne çıkıyor.
Fendi ve Karl Lagerfeld gibi markalarla çalışan tasarımcı Alessandro Michele, maksimalist tasarımları ve geek-chic estetiğini benimsemesiyle Gucci’ye popülarite kazandırmıştı. 2022 yılında modaevinden ayrılarak Valentino’da göreve başlayan Michele, 2025 Paris Moda Haftası’nda İlkbahar/Yaz defilesiyle modaevindeki ilk çıkışını yaptı. Şimdi ise Avant les Débuts 2025 Resort koleksiyonunu tanıtmak için ilk Valentino reklam kampanyasını başlatarak hayal dünyasına açılan başka bir kapı açıyor. Michele bir röportajda, “Bu yeni aşamaya başlarken, Luchino Visconti'nin neorealizmini, Ingmar Bergman'ın görsel sembolizmini ve Federico Fellini'nin büyülü gerçekçiliğini yansıtacak bir dile geri dönmek istedim" diye açıkladı. Tasarımcının Glen Luchford ile birlikte tasarladığı kampanya videosundaki seslendirme, Fellini'nin 1972 yapımı Roma filmine dayanıyor. Michele kampanya çekimleri için “Bu, Roma şehrini yansıtan farklı katmanların bir araya geldiği, aristokrat, eksantrik, samimi, kutsal ve laik bir parti” dedi.
İngiliz lüks moda evi, yeni kampanyası için Barry Keoghan, Olivia Colman, Zhang Jingyi, Cara Delevingne, İngiliz rapçi Little Simz ve futbolcular Cole Palmer ile Eberechi Eze'nin de yer aldığı yıldızlarla dolu bir oyuncu, müzisyen ve sporcu kadrosunu bir araya getirdi. Burberry arşivinden alınan bir slogan olan “It's Always Burberry Weather”, tahmin edilemeyen İngiliz havasına atıfta bulunuyor. Kampanya, Alasdair McLellan tarafından çekilen fotoğraflar ve sinematik bir videonun yanı sıra küresel pop-up'lar, vitrin teşhirleri, mağaza içi aktivasyonlar ve arşiv illüstrasyonunun yeniden canlandırılmasını içeriyor. Koleksiyonda Burberry'nin klasik dış giyim ürünleri; anoraklardan şişme montlara, trençkotlardan parkalara kadar Burberry'nin imzası olan ekose desenlerle tasarlandı.
Versace, ikonik Medusa Biggie güneş gözlüklerini moda severlerle buluşturuyor. Model, imza niteliğindeki tarzı ve lüks modaya uygun tasarımının ardındaki ünlü ismi rap, müzik, eğlence ve kültür alanlarında stil ikonu haline gelmiş dünyaca ünlü rapçi Notorious B.I.G. (Biggie Smalls)’dan referans alıyor. Yeni sezonda, Medusa Biggie güneş gözlüğü koleksiyonuna VE4361, VE4479U, VE4480U, VE4478U modelleri eklenerek yeni tasarımlar ve renkler katılıyor.