Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
2013 yılında Salma Hayek-Pinault ve Beyoncé tarafından kurulan "Chime For Change" kampanyası, akışkan cinsiyet ve kadın erkek eşitliği gibi konuları modanın birleştirici yanını kullanarak gündeme getiriyor.
2013 yılında Salma Hayek-Pinault ve Beyoncé tarafından kurulan "Chime For Change" kampanyası, akışkan cinsiyet ve kadın erkek eşitliği gibi konuları modanın birleştirici yanını kullanarak gündeme getiriyor. Gucci'nin yaklaşık 6 yıldır süregelen Chime For Change kampanyasının son bölümü "To Gather Together"ın ajandasında cinsiyet ayrımını ve bedensel politikaları ortadan kaldırmak gibi konular yer alıyor.
"Herkes eşit doğar. Hepimiz inandığımız şeyler uğruna sesimizi duyurma hakkına sahibiz. Köklü bir değişim yaratmak istiyorsak eğer, bunu farklı nesiller ve toplumları bir araya getirerek sağlayabiliriz. Yeni jenerasyonun kendilerini ifade ederken takındıkları korkusuz ifade bana geleceğin daha özgür ve eşit olacağına dair umut veriyor," Gucci'nin Kreatif Direktörü Alessandro Michele'in "To Gather Together" kampanyasıyla ilgili sözlerini dinlediniz.
Gucci'nin cinsiyet ayrımındaki keskin çizginin flulaştığı yeni kampanyası "To Gather Together"ın perde arkasındaki isim; illüstrasyon, mural ve animasyon gibi farklı disiplinlerdeki yaratıcı işleriyle bilinen İtalyan sanatçı MP5. Gucci'nin akışkan cinsiyet üzerine yoğunlaşan sanat duvarları sadece Londra'da değil, Milano, New York, Taiwan ve Hong Kong gibi şehirlerde de kendini gösteriyor. Sarıya boyanmış eşitlik sembolü altında cinsiyetsiz bir kimliğe bürünen insan siluetleri, Gucci'nin Londra'daki sanat duvarlarını süslüyor. "To Gather Together" kampanyasının hemen ardından "The Future Is Fluid" isimli bir kısa filme imza atan Gucci'nin de deyimiyle, değişim zamanı geldi çattı.