29 Temmuz 2021

Adam Driver Her Yerde

YAZI: ILGAZ GÖKIRMAKLI

adam driverBurberry

Son zamanların en yoğun insanı Adam Driver olabilir.

Bir yanda Cannes’ın açılış filmi ‘Annette’i izleyenlerin heyecanımızı artıran yorumları, bir yanda yılın başından beri paylaşılan ‘House of Gucci’ görüntüleri, daha dumanı üstünde tüten ‘The Last Duel’ fragmanı ve Twitter’ı yıkıp geçen Burberry reklamı. Adam Driver her yerde karşımıza çıkmaya devam ediyor ve inanın, bundan hiç şikâyetçi değiliz.

Lady Gaga ile birlikte başrolü üstlendiği ‘House of Gucci’nin çekimleri yeni bitmiş, ‘The Last Duel’ fragmanının dumanı üstünde tüterken, bir yandan da Marion Cotillard ile birlikte yer aldığı ‘Annette’ Cannes Film Festivali’nin 74. Edisyonunun açılış filmi olarak gösterildi.

Tüm bunlar baş döndürücü bir hızda yaşanmaya devam ederken, 37 yaşındaki oyuncu özgeçmişine yeni bir madde daha eklemiş; Burberry'nin en yeni kokusu Hero’nun yüzü olmuştu. Bu yeni koku, Givenchy'de 12 yıllık saltanatının ardından 2018'de Burberry çatısı altında çalışmaya başlayan Riccardo Tisci’nin yarattığı ilk koku olmasıyla da dikkat çekiyor.

Ağustos ayı itibariyle satışa sunulacak koku, Virginia, Atlas Dağları ve Himalayalardan gelen köpüklü bergamot, ardıç, karabiber ve üç tür sedir ağacının baş döndürücü bir karışımı olarak tanımlanıyor. Driver, Burberry ile yaptıkları yeni işbirliği hakkında, “Bu kampanyada Burberry ile çalışmaktan ve markanın ilk kokusunu temsil eden Riccardo Tisci ile çalışmaktan çok mutluyum.” dedi.

Driver, Cannes Film Festivali’nde yeni filmi Annette'in galasında Burberry takımıyla karşımıza çıkmıştı.

Gelelim reklam filmine. Driver yarı insan yarı at olan efsanevi bir yaratık olan bir ‘centaur’ olarak karşımıza çıkıyor. FKA Twigs'in "Two Weeks" şarkısıyla başlayan reklam, "Burberry Hero, erkekler için yeni bir koku" şeklindeki anlatımıyla sona eriyor.

Reklam filmini –bir kez daha- izlemek istersiniz diye aşağıya bırakıyoruz.

 

ETİKETLER: ADAM DRİVER , BURBERRY