Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Thom Browne ve Andrew Bolton, Thom Browne markasının 20. yıl dönümü onuruna bir kahve masası kitabı yayınladı.
Thom Browne denilince akıllara pek çok şey gelebilir. Kendisi moda endüstrisinin en şahsına münhasır isimlerinden biri. Bir satış elemanı olarak başladığı kariyeri kendi markasını kurma yolculuğuna doğru evrildi.
Son zamanlarda Paris'te ilk couture koleksiyonunu sergileyen ve Amerika Moda Tasarımcıları Konseyi (CFDA) başkanı olarak görev yapan Browne şimdi kariyerine yeni bir sayfa daha açıyor.
Metropolitan Sanat Müzesi Kostüm Enstitüsü'nün küratörü ve hayat arkadaşı Andrew Bolton ile işbirliği yaparak Browne, markasının 20. yıldönümünü kutlamak adına bir kahve masasına imza atıt.
Ekim ayında yayınlanacak kitap 420 sayfa. İçinde 350 resim bulunuyor. İsmi de bu renkli kişiliği anlatmaya kelimelerin yetmeyeceği düşüncesinden hareketle olsa gerek oldukça net: "Thom Browne."
Kitap, Amsterdam merkezli grafik tasarımcısı Irma Boom tarafından tasarlandı. Yayıncı Phaidon'a göre, kitap, "Browne'ın dünyasına giriş niteliğinde olup, markanın yolculuğunu ve ikonik tasarım felsefesini inceliyor.”
Browne de 20 yıllık birikimini paylaşıyor olmaktan memnun: "Geçtiğimiz 20 yıl boyunca gerçekleştirdiğimiz tüm inanılmaz işleri sergilemek için şimdi mükemmel bir zaman. Phaidon, hikayemi paylaşmama ve Amerikan moda endüstrisini böyle önemli bir platformda yükseltmeme yardımcı olan harika bir işbirliği ortağı oldu.”