07 Şubat 2016

Podyumların Yeni Stratejisi: 'Gör ve Al'

YAZI: İNAN KIRDEMİR

Podyumda görüp beğendiğiniz koleksiyonlara sahip olmak için gün saymak, her ne kadar tatlı bir bekleyiş gibi görünse de, istediğiniz parçalara kavuşmanın aylar sürmesi başta Tom Ford olmak üzere, Burberry gibi yüksek modanın otoritelerini de harekete geçirdi. Baharı pas geçerek, New York Moda Haftası'nda yer almayacağını, onun yerine Eylül ayında hem kadın hem erkek koleksiyonunu tanıtacağını duyuran tasarımcının bu kararında modanın değişen dinamikleri önemli bir etken. Moda dünyasında ulaşılabilirlik hiçbir zaman bu kadar mühim olmamıştı. Anı yakalamanın üzerine kurulmuş bir sistemde, uzun bekleme sürelerine sıcak bakmayan Tom Ford ve Christopher Bailey, podyumda anlattıkları hikaye ve yakaladıkları enerjinin alıcıya anında ulaşmasını istiyor. Burberry de Eylül itibariyle “gör ve al“ stratejisini uygulayarak, müşteri memnuniyetini esas alıyor. Dijital dünyanın hızı ve sosyal medyanın paylaşım gücü modanın da geleneksel alışkanlıklarını etkileyeceğe benziyor. Bakalım Tom Ford ve Burberry'den sonra başka hangi markalar “gör ve al“ diyecek.

BurberryBurberry İlkbahar/Yaz 2016 Defilesi

 

ETİKETLER: BURBERRY , TOM FORD , GÖR VE AL , NEW YORK MODA HAFTASI , SONBAHAR/KIŞ 2016