13 Kasım 2019

Miu Miu 2020 Cruise Kampanyası Hipodromdan Bildiriyor

YAZI: ELİF ALTINTAŞ

miu miu

Yazın en sıcak zamanlarında Paris'te bir hipodromda. Sportif ama bir o kadar da şık bir gösterinin panaroması. Miu Miu'nun 2020 Cruise kampanyası kendine metafor olarak hipodromu ve atları seçiyor. 

Juergen Teller'in fotoğrafladığı ve Katie Grand tarafından kreatif direktörlüğü yapılan kampanya, Bois de Boulogne’daki Hipodrom d'Auteuil’de karşımıza çıkıyor. Hipodromun çekiciliğini çarpıcı bir senografi olarak kullanıp, Paris'in gökyüzü manzaralarına kadar uzanan arka plan ile markanın hem görsel dili hem de doğasında var olan zenginliği ifade ediliyor. 

miu miu

Geçtiğimiz yüzyılda Le tout Paris'in erkekleri için ayrı bir anlamı olan ve yalnızca erkeklerden oluşan bir tesis olan Jokey Kulübü'ne atıfta bulunan kampanya, sadece kadınlar için Miu Miu’nun kendi Jokey Kulübü’nü yaratıyor. Genç, asi, özgür ruhlu ve feminen karakterli Miu Miu kadınını yaratan kampanya modayı değiştiriyor. Hipodrom kodlarına meydan okuyan tasarımlar, uzun süredir yarış katılımcılarının muhafazakar ve burjuvazi stillerine de yeni bir güncelleme getiriyor.

ETİKETLER: MİU MİU , CRUİSE , MİU MİU 2020 , JUERGEN TELLER