Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Yüksek modada duyarlı işbirlikleriyle bilinen Louis Vuitton, Silver Lockit Beads bilezikleri aracılığıyla Türkiye’deki depremzede çocuklar için kurulan fona destek veriyor.
Modanın eğlenceli ve parlak ışıklar altında olan tarafı kadar iyileştirici ve duyarlı bir yönü de var. Şubat ayında yaşadığımız deprem felaketinin izlerini unutmamız mümkün değil, travmaları hep birlikte sarabilmek için hepimize çok fazla iş düşüyor. Bahsettiğimiz duyarlılığı ve destek elini yerelle birlikte global olarak da hissediyoruz. Yüksek modanın önemli markalarından Louis Vuitton, depremin yaralarını sarmak için UNICEF’le birlikte anlamlı bir proje başlattı. Mayıs ayında Louis Vuitton for UNICEF projesi bağlamında satışa sunulan Silver Lockit Beads bilezikleri aracılığıyla Louis Vuitton, her 150 dolar değerindeki satışa ilaveten 150 dolar değerindeki bağışı UNICEF’in şubat ayında gerçekleşen depremden etkilenen aile ve çocuklar adına açtığı fona aktaracak. Bununla birlikte, eski Silver Lockit koleksiyonlarındaki bileziklerin Türkiye’deki satışında da yine aynı sistem uygulanacak.
2023 yılında yarı boncuklu bilezik olarak yeniden tasarlanan Silver Lockit, 2016’da sunulan koleksiyonun yeni üyesi. Her yıl süreci devam eden fonları desteklemek için Louis Vuitton’un tasarım gücüyle yeniden yaratılan bilezik, marka elçisi Chloë Grace Moretz ile tanıtıldı. İkonikleşmiş minyatür kilidinin etrafına dizilmiş altı tane gümüş boncukla yorumlanan bileziğe, çarpıcı ve canlı tonlardaki kırmızı, mavi ip seçenekleri eklenerek detaylandırılmış. Bununla birlikte siyah ip ve titanyum versiyonu da aileye dâhil edilerek klas dokunuşlar eklenmiş. Tüm bu bileziklerin stile olan katkı değeri yanında maddi ve manevi katkısı da hepimiz için çok kıymetli. Louis Vuitton’un iyilik hareketi ve UNICEF’le birlikte yaptığı işbirliğinin geçmişi de ayrıca özgüyü hak ediyor. Tüm dünyadaki savunmasız çocuklara 2016 yılından beri yardım eli uzatan marka; 2022 yılından beri Ukrayna’da devam eden çatışmalarda, Hindistan’daki Covid-19 krizinde ve 2020 yılındaki Lübnan’daki patlamada, UNICEF’in acil müdahale programını destekledi. Louis Vuitton, 2016 yılından günümüze kadar Silver Lockit bileziklerinden 20 milyon doların üzerinde bağış yaptı. Yeni sezondaki ürünlerle ailesi büyüyen koleksiyondan bağışlar UNICEF’e aktarılmaya devam edilecek. Böylece depremden etkilenen çocuklarımız ve ailelerine anlamlı bir katkı sunulacak. Siz de bu güzel amaca destek olmak isterseniz, koleksiyon tüm dünyada halihazırda satışa sunulmuş durumda.