25 Haziran 2013

Net-a-Porter’den güzellik açılımı

Bilen bilir. Pazartesi, çarşamba ve cuma Net-a-Porter günüdür. Yeni gelen sezon parçalarını, dünyanın milyonlarca kadından daha hızlı olarak sepete atmak gerekebilir. Şimdi Net-a-Porter’ye güzellik ürünleri de eklendi. Net-a-Porter’nin güzellik açılımını şirketin genel müdürü Alison Loehnis’le konuştum. Loehnis, sahip oldukları sofistike müşteri portföyünün her an yenilik peşinde olduğunu, kıyafet ve aksesuardan sonra güzellik ürünlerinin de satılmaya başlamasını doğal bulduğunu söylüyor: “Ziyaretçilere bir çanta veya ayakkabı alırlarken, yanında hangi rujun veya göz farının yakışacağını önerebilmek bizim için çok önemliydi.” Loehnis, çıkardıkları haftalık dijital dergi THE EDIT’de farklı makyajların nasıl yapılacağını anlatan videolar da olduğunu söylüyor. Açıldığı ilk haftada bütün stokunu boşaltan Net-a-Porter’nin kozmetik reyonunu bu kadar kısa sürede başarılı olmasını nedeni ise şüphesiz, özenle seçilmiş markaların ürünleri. Natura Bissé, Chantecaille, Rodin, Dr. Sebagh ve kişisel favorim Aesop bunlardan birkaçı. Loehnis bütün ürünlerin markaların yıldız ürünleri olduğunu ve kadınların modada olduğu gibi, güzellikte de Net-a-Porter’ye güvendiğini söylüyor. Loehnis’e göre bu yazın güzellik trendi ise Alexander Wang ve Prabal Gurung defilelerinde gördüğümüz, etkileyici ama sade ve sağlıklı bir look. Söz konusu güzellik olduğunu benim gibi hep en iyi ve en yeninin arayışındaysanız, bir an evvel Net-a-Porter’ye göz atın.

Valerie Dayan

ETİKETLER: GÜZELLİK , NET A PORTER