Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Kadınların parfümleriyle kurdukları bağ pek çok sebeple değişkenlik gösteriyor. Algıdaki bu farklılık modern sanattaki gibi tek bir doğrunun olmadığı ve kişisel olarak şekillenen beğenilere bağlı. İlham veren konsepti ile Estee Lauder Modern Muse, kadınlara özel bir deneyim sunmak için tasarlanmış.
Modern Muse’un içerikleri seçilirken dünyada yaşayan 10 uzman parfümörden biri olan Harry Fremont’un bahçesinden esinlenilmiş. Harry Fremont bahçesindeki çiçeklerin sadeliği ile modern kadının kompleks ruh halini harmanlayarak 30 yıllık kariyerindeki en iyi parfümlerinden birine imza atmış. Çin’den gelen yasemin zambağın feminen dokunuşu ile floral notaların canlılığı, modern kadının kreatif enerjisi ve manyetik çekiciliğini temsil ediyor. Paçuli ile bir araya getirilen Madagaskar vanilyası ve Kehribar ise güçlü duruşu, özgürlüğü ve yüksek özgüveni yansıtıyor.
Harry Fremont’a göre Modern Muse’u benzersiz kılan şey herkeste farklı durması ve kişiyi yansıtması.Parfümün barındırdığı zıtlık her kadının parfümle kendi duruşuna uygun bir bağ kurmasını sağlıyor. Bazı kadınlar parfümü çiçeksi notalarla bazılarıysa daha odunsu notalarla tanımlıyor ve bu noktada Modern Muse onu kullanan kadının ikonu haline geliyor.
Modern Muse’un şişe tasarımı da en az parfümün kendisi kadar sürprizlerle dolu. Reklam filmi dünyaca ünlü mimar Frank Lloyd Wright tarafından dizayn edilen, New York’ta bulunan modern sanat müzesi Guggenheim’da çekilmiş. Bu özel tercihte müzenin modernitesi ile New York’un tarihi havasının mükemmel kontrastı önemli bir kriter. Kampanya yüzüyse ünlü model Arizona Muse, Estee Lauder markasının yüzü olmaktan çok mutlu olduğunu belirtirken model parfümü şimdiden vazgeçilmezleri arasında gösteriyor.