Haftalık E-Bülten
Moda dünyasında neler oluyor? Yeni fikirler, öne çıkan koleksiyonlar, en vogue trendler, ünlülerden güzelllik sırları ve en popüler partilerden haberdar olmak için haftalık e-bültenimize kaydolun.
Instagram'da en güçlü, en etkili ve en yaratıcı hikayeyi anlatan markalar hangileri?
Güçlü bir hikayeniz varsa ve iyi bir anlatıcıysanız, Instagram’da etkili bir iletişim dili kurmamak neredeyse imkansız. Hayal gücü ve görsellerden beslenen moda dünyası için dijital dünyanın hikaye platformu Instagram eşsiz bir sahne. Hem özgür, hem yaratıcı hem de interaktif. Bu gücün bilincinde olan markalar kendine özgü kimlikleri ve birbirinden kreatif projeleriyle, dijital sahneyi ele geçiriyorlar.
Alessandro Michele ile köklü bir değişim geçiren Gucci'nin dijital kimliği de evrim geçirdi. Özellikle Gucci Garden projesiyle birçok yabancı sanatçiyı bir araya getiren Gucci, gerek kolaj çalışmaları gerekse illüstrasyonlarıyla Instagram'ın en romantik hikayesinin yaratcısı.
Vera Wang'in de dijital dili kendine has. O, tek bir kareyle bütünü anlatmak yerine, bütünü anlatmak için birden fazla kareye ihtiyaç duyanlardan. Vera Wang'in sayfasında bütünü görmek için detaya, detayı görmek içın bütüne bakmakta fayda var.
Alexander Wang, @wangsquad hesabını açalı sadece birkaç ay olsa da, kısa sürede binlerce takipçiye seslenebildi. Sırrı ise özgün ve karakterli kampanya fotoğrafları ve ekip ruhu.
Thom Browne'un Instagram paylaşımlarının ortak noktası: kusursuzluk ve uyum. Paylaşımlarını hep belirli bir kalitenin üzerinde tutan Browne, dijital dünyada da neredeyse tasarımlarıyla aynı dili konuşuyor.
Instagram'ı en dinamik kullanan markalardan biri de Kenzo. Farklı video çalışmaları ve yaratıcı kampanya görselleriyle yeni neslin nabzını tutan marka son derece özgür bir anlatıcı.
Instagram hesabını hem kişisel, hem de profesyonel kullanan tasarımcı Jacquemus'un dijital imzası üçlü fotoğrafları. Aynı kareyi üç kere paylaşan Jacquemus'un Instagram profili görsel bir sergi tadında.